Ladeproblem Nokia 6150
Fra : Kim Berg Jensen

Dato : 28-12-00 14:05

Glædelig bagjul i gruppen

Jeg har givet min datter en Nokia 6150 i julegave, købt lettere brugt.

Problemet opstår når batteriet skal lades op, nogle sekunder efter at
ladestikket er sat i skriver den i displayet "oplader ikke"

Hvis jeg sætter batteriet over i min egen 7110 oplades batteriet som
normalt, hvis jeg sætter mit batteri fra 7110'eren over i hendes og vil lade
den op der kommer samme meddelese i displayet som før, fejlen må derfor være
i telefonen.

Er der nogen i gruppen der ved hvad det skyldes og hvor fejlen rettes vil
jeg gerne høre om det.

Kim

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 28-12-00 14:41