ATA-133
Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-01-02 20:45

Jeg havde lige en IBM 120 GB disk
i hånden idag...

Hvor stor HDD kan ATA-100 standarden
håndtere ?

Er ATA-133 standarden, den nyeste,
øget så den både er hurtigere, samt
kan håndtere mega mange GB's ???

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 31-01-02 21:56

Hej

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message
news:a3c6q1$1k9r$1@news.cybercity.dk...
> Jeg havde lige en IBM 120 GB disk
> i hånden idag...
>
> Hvor stor HDD kan ATA-100 standarden
> håndtere ?
120 GB ca

> Er ATA-133 standarden, den nyeste,
> øget så den både er hurtigere, samt
> kan håndtere mega mange GB's ???
Ja... kan ikke huske hvor meget, men det er tera bytes

/Kristian

Fra : Sadat

Dato : 01-02-02 02:20

"Kristian Poulsen" <sq01@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ja... kan ikke huske hvor meget, men det er tera bytes

Er du sikker? Jeg mener at have læst det var 600 GB eller sådan noget...

--
Sadat ~ No Ones Iller
Sadat@mail.dk

- The good turn bad, and the bad die younger

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-02-02 10:26

<------------->
> Er du sikker? Jeg mener at have læst det var 600 GB eller sådan noget...
<------------->
den er god nok ATA100 går kun til omkring de 120 GB.

<-citat->

Special:

a.. Kræver UDMA133 controller for at kunne blive genkendt korrekt. Med
Udma100 controller vil den blive set som 127 GB

http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=4G160J8

<-citat->

Fra : Ploink

Dato : 31-01-02 22:04

Der er bare for tiden inget bundbræt som sup. ata-133 kommer vist først med
via kt 333 so også understøtter pc-333 Mhz ram
Mvh. Ploink@12move.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-01-02 22:28

"Ploink" <Ploink@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Der er bare for tiden inget bundbræt som sup. ata-133 kommer vist først
med
> via kt 333 so også understøtter pc-333 Mhz ram
*************

Vi har da Soltek drv4 på lager en mass med ATA-133 klistermærke på..,o)

MVH

Fra : Joe Sandøe

Dato : 31-01-02 22:35

> [...]
>
> MVH
>
> For ikke at tale om Abit's KR7A-RAID ATX

Hilsen Joe

Fra : Lars J.H

Dato : 01-02-02 11:52

On Thu, 31 Jan 2002 22:04:06 +0100, "Ploink" <Ploink@12move.dk> wrote:

> Der er bare for tiden inget bundbræt som sup. ata-133 kommer vist først med
> via kt 333 so også understøtter pc-333 Mhz ram

Abit KR7A-RAID
Abit BD7 ATX
Asus A7A133 ATX
Asus A7A266-E ATX