alternativ oplader til nokia
Fra : otto

Dato : 31-01-02 19:53

Hej gruppe

Jeg har været et fjols at smide min oplader væk til min Nokia 3210.
Men nu er det sådan at jeg har en anden lader som passer til stikket på min
mobillos. Men der er flere indstillinger: 3V, 4.5V, 6V, 7.5V, 9V, 12V.
Kan jeg bruge den? Og hvis jeg kan, hvilken indtilling skal den så stå på?

MvH
Otto

Tjen penge ved at modtage 2 SMS'er om dagen med lidt reklame. Det er helt
gratis. Du kan læse mere her:
http://www.dynamicsms.com.au/intro.asp?ref=28715839&refc=279

Fra : Squid

Dato : 31-01-02 20:23

Jeg tror ikke at du kan bruge den, da et batteri til en Nokia 3210 er på
2.4v

/Squid

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-01-02 22:42

"otto" <lamme@hotmail.com> skrev:
> Jeg har været et fjols at smide min oplader væk til min
> Nokia 3210.

Køb hellere en brugt oplader (har selv købt 3 stk.),
de sælges til ca. 50kr. stk. i
dk.marked.privat.telefon.mobil

Modellen/Typen er ACP-7E.

Venligst
Mikael

Fra : Per Thomsen

Dato : 01-02-02 09:52

> [...]
> mobillos. Men der er flere indstillinger: 3V, 4.5V, 6V, 7.5V, 9V, 12V.
> Kan jeg bruge den? Og hvis jeg kan, hvilken indtilling skal den så stå på?

3210'eren bruger samme oplader som 3310. Den afgiver 3,7 V DC og 355 mA.

Umidelbart ville jeg ikke prøve med den omtalte lader, men prøve at skaffe
en brugt.

Per

Fra : Brian Pedersen

Dato : 01-02-02 19:49

Du kan prøve at lade den med omtalte lader på 3 volt indstillingen,
telefonen skulle selv slå ladesignalet fra, hvis ikke det er ok

Mvh Brian