C35i
Fra : MiN

Dato : 31-01-02 18:59

Har lige idag fået min siemens telefon, som jeg bla. har købt fordi den
havde vibrator - jeg har lige et par spørgsmål jeg håber I kan svare på...
En vibrator - burde den ikke få telefonen til at vibrere?? For det gør min
da absolut ikke!!!! Hvad kan der være galt?? I menuen <Lyd> er der sat et
flueben i vibrator, så skulle den da være sat til, ikk!?!

// Marc

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 31-01-02 22:30

Hej, jo så skal den vibrere medmindre at der er slået et filter til.

Morten

Fra : MiN

Dato : 01-02-02 14:29

Nu har jeg prøvet med både filtre til og fra, jeg finder et garantibevis og
snakker med forhandleren en gang i næste uge:(
Tak for hjælpen

// Marc