Ny Nokia 3310, uden SIM lås.
Fra : rune

Dato : 27-12-00 20:25

"Til almindelig oplysning" kan jeg fortælle at jeg for en uge siden købte en
Nokia 3310 hos Teleringen i Hillerød med et TDM abb.

Selv om butikken påstod at telefonen skulle være SIM låst, fungerer den fint
med f.eks et Telia kort.

(Det er kun den andre Nokia telefon ( købte en 3210 forrige gang) jeg har
købt det sidste halve år som butikken påstår at være SIM låst, og det viser
sig at den ikke er det.)

Kommentarer?

Hilsen Rune

Fra : Distant Suns Support

Dato : 27-12-00 21:52

Det sker så tit, det du der beskriver! Sådan er det nu engang. Intet fancy over
det. Både min gamle 3210 og min nuværende 3310 var begge uden SIM lås, selv om
de var købt som værende låst...........gennem Expert --> Sonofon Variant.

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : N/A

Dato : 28-12-00 08:56

Fra : Fischer

Dato : 28-12-00 08:56

> Nokia låser ikke deres telefoner.
> Hvis Nokia skal låse dem skal butikskæden købe en Lastbilfuld telefoner.

Et par modsætningsfyldte udtalelser.

> Mobilix låser nogen gange deres telefoner, men det sker på deres eget
> værksted.

Det ville undre mig meget hvis de telefoner der blev solgt med Mobilix
Mayday taletid ikke var blevet låst.
Så lang tid tager det heller ikke at låse en telefon.

(F)

Fra : J. Hansen

Dato : 06-01-01 00:14

Hej hej!

Er der nogen der ved hvordan man låser en 3310 op?

J. H.
johans@post8.tele.dk