HJÆLP!!!!!!!!!!Unlocking af 3210 m/ mobili~
Fra : Daywalker

Dato : 27-12-00 18:23

Er der nogen der ved hvordan man kan gøre det,jeg har haft en kammerat til
det med et datakabel men det virkede ikke den ville ikke låse op

Fra : Fisker

Dato : 27-12-00 18:20

> Er der nogen der ved hvordan man kan gøre det,jeg har haft en kammerat til
> det med et datakabel men det virkede ikke den ville ikke låse op

Du bør nok lige checke din softwareversion. Dette gør du ved at indtaste
*#0000#.

Er den v. 5.31 eller 5.36 kan der være lidt problemer. Jeg har dog låst
flere telefoner med denne softwareversion op. Er det v. 6.00 kender jeg ikke
en løsning på problemet. Er det ikke en af disse versioner skulle der ikke
være nogen problemer, hvis blot du har NokiaAll og et M-Bus datakabel.

\Mandal

Fra : Erik Mortensen

Dato : 30-12-00 20:06

Fisker <Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

> Du bør nok lige checke din softwareversion. Dette gør du ved at indtaste
> *#0000#.

Hvornår skal denne kode indtastes?

Erik

Fra : John R. Jensen

Dato : 30-12-00 22:08

Lige når du selv har lyst, nej du mener vel hvor ????

når den er i "stadby-displayet", dvs. når du kan se operatørlogoet.

Du taster bare *#0000# og så vises SW-versionen på skærmen. Du fjerner den
igen ved at trykke på C-knappen...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Erik Mortensen

Dato : 31-12-00 14:01

John R. Jensen <xylo313@hotmail.com> wrote:

> Du taster bare *#0000# og så vises SW-versionen på skærmen. Du fjerner den
> igen ved at trykke på C-knappen...

Jep. Tak for det.
Erik