T28 brænder batterier af?
Fra : Michael Jack

Dato : 27-12-00 17:15

En 6 mnd. gammel Ericsson T28 fik (som mange gange før) lov til at løbe
tør for batteri. Telefonen kunne herefter ikke tændes igen.

Under fejlfinding lånte jeg et batteri fra en kollegas telefon. Min egen
telefon kunne godt tændes med det lånte batteri. Jeg købte derfor et nyt
batteri.

Efter en lille uge var jeg havnet i samme situation med det nye batteri:
telefonen havde fået lov til at ligge til den løb tør for saft, og nu
kunne den ikke tændes igen.

De to døde batterierer er begge originale Li-polymer Ultra Slim
batterier fra Ericsson, og jeg har ikke "eksperimenteret" med telefonen
på anden vis.

Andre der har oplevet noget lignende?
Er dette er specielt Ericsson eller T28 problem?

Jeg kan sandsynligvis få telefonen repareret/udskiftet på garantien
(samt få et nyt batteri), men jeg synes at det er en lidt uholdbar
løsning...

Mvh. Michael

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-12-00 22:20

"Michael Jack" <michjack@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> De to døde batterierer er begge originale Li-polymer Ultra Slim
> batterier fra Ericsson, og jeg har ikke "eksperimenteret" med telefonen

spg, hvordan har du forsøgt at få liv i den igen, efter at du ikke har
kunnet tænde den med de to "døde" batterier?

Hygge

Fra : Jan Ehlers Pedersen

Dato : 29-12-00 00:37

Jeg har oplevet lidt af det samme med min s868, når den er løbet helt
tør vil den ikke lade op igen. Her har det dog indtil videre hjulpet
at tænde telefonen imens laderen var sat til.
/Jan

Fra : Carl Rasmus Astrup B~

Dato : 31-12-00 13:47

Jeg har nøjagtigt samme problem med min telefon, den har været til
reperation 2 gange nu, og her i dag gjorde den squ det samme igen.. (håbede
jeg kunne finde et tip her),
Angiveligt skulle det være et software problem, så jeg har fået opgraderet
min software hos ericsson, det virker bare åbentbart ikke....

Meneh,, hvis der er nogen der har gode råd, så ville det være fedt, nu skal
jeg undvære min telefon 14 dage igen. ;(( Godt nytår.

/crab