Send opeartør logo via PC med IR-port og N~
Fra : Per Steffensen

Dato : 31-01-02 14:01

Hej

Jeg har programmet "Nokia Operator-Logo Uploader" (NOLU), en PC med
infrarød port og en Nokia 8210. Jeg er ret sikker på, at det skulle
være udstyr nok til, at sende et operatørlogo videre til en anden
telefon.

Jeg har etableret IR-kontakt mellem min telefon og min PC. Når jeg
bruger NOLU og forsøger at sende logo, får jeg at vide at der ikke kan
kommunikeres med telefonen. Jeg forstår ikke rigtig hvorfor?

Kan det have noget at gøre med, at jeg ikke har sat min Nokia 8210 op
under menupunktet "Tjenester"? Hvis ja, hvad skal jeg så sætte den op
med (adgangsnumre 1 og 2) - jeg har sonofon abonnement.

Mvh Per Steffensen