Langsom Ericsson T20S
Fra : Wee-Hung Martin Tong

Dato : 24-12-00 21:39

Hejsa

Har lige fået denne alletiders WAP-telefon i julegave. Virker ok, men er
hammerlangsom til at bladre rundt i "SMS-menuen". Den er fx. 13 sek. om at
gå til Indbakke. Ca. 9 sek. om at gå ind på den valgte besked. Ca. 9 sek. om
at gå tilbage til indbakke og tilsidst ca. 5 sek. om at bladre mellem de
forskellige SMS'er i Indbakke.

Det er temmelig lang tid synes jeg. Er lige skiftet fra en Nokia 6110, den
var også langsom, men intet sammenlignet med ovennævnte.

Min udbyder er Sonofon og har transplanteret SIM-kortet fra 6110 til
Ericsson, det skulle vel ikke give problemer?

Desuden er den også 100 år om at læse SIM-kort telefonbogen ind?

Nogen der ved hvad der kan være i vejen.

Mvh. Martin T.