hvad er gået galt
Fra : dci12

Dato : 31-01-02 12:14

er der en der kan hjælpe mig med hvad der er gået galt med denne side
http://ob45.subnet.dk/stævne.htm jeg har lavet den i fp 2002 og der skulle
være 2 dias show og det skulle være uppet når jeg tjekker i front inden
upload virker det godt nok det er et link videre fra ob45.subnet.dk
men jeg bliver ikke klogere af alt det der står på siden og jeg har en masse
balade fra klubben fordi det ikke virker så det ville være dejlig om der er
en der kan se hvad der er galt

MVH Hammer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-02 12:38

Thu, 31 Jan 2002 12:13:45 +0100, skrev "dci12"
<dci12@personalepartner.dk>:

>er der en der kan hjælpe mig med hvad der er gået galt med denne side
>http://ob45.subnet.dk/stævne.htm jeg har lavet den i fp 2002

Skyldes muligvis, at du kalder filen for stævne.htm, den går ikke
i mange tilfælde, omdøb den til f.eks. staevne.htm

æøå i filnavne er en meget dårlig ide, der er mange servere, som
ikke kan håndtere det.

Lokalt på din egen PC vil æøå ikke give problemet, men online gør
det.

Hjælper det ikke, så må du kontakte subnet.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Per

Dato : 01-02-02 08:40

Du kan også lave et fotoalbum med slideshow på f.eks yahoo og så bare lave et
link til slideshowets URL adresse. Det har jeg gjort adskillige gange. Det er
nemt og virker perfekt og kan laves på et lille kvarter med opload af
billeder og det hele.

mvh
Per

- Pædagogiske tutorials på dansk