Afslutning af applet v. nedlukning af brow~
Fra : Anders Jørgensen

Dato : 31-01-02 11:06

Hej,

Jeg har en applet som jeg kører i en browser med 1.3.1-plugin. Appletten
gemmer af og til lidt data på web-serveren. Hvis browseren lukkes (ved
at lukke dens vindue) bliver appletten tilsyneladende brutalt stoppet
midt i det, den er i gang med - og hvis det er at gemme data på
serveren, er det ikke så godt.

Er der en måde hvorpå jeg kan få VM'en og et par tråde til at overleve
lidt efter at browseren er lukket?

Jeg troede jo lige, jeg kunne bruge Runtime.addShutdownHook(), og så
gøre arbejdet færdig dér, men den kan ikke bruges af applets m.
standard-permissions.

venlig hilsen
Anders Jørgensen

Fra : Henrik Høegh

Dato : 04-02-02 06:51

Hey,

Jeg kan ikke lige huske syntaxsten, men det er noget med en final
metode......

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Anders Jørgensen

Dato : 04-02-02 11:01

Henrik Høegh wrote:

> Jeg kan ikke lige huske syntaxsten, men det er noget med en final
> metode......

Hvis du tænker på System.runFinalization(), så kan jeg ikke bruge den,
da jeg ikke ved hvornår jeg bliver "lukket ned".

Hvis det er System.runFinalizersOnExit(), så er den deprecated (den
syntes jeg ellers også lige lød god!)

Hvis det er noget helt tredje må du meget gerne skrive igen ...

mvh Anders Jørgensen