Ericsson FM-radio!
Fra : STIG MERRILD MADSEN

Dato : 25-12-00 17:37

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig? - jeg vil nemlig ikke gå
ud og investere i en sådan radio vis jeg ikke får digital tuning og perfekt
modtageevne (jeg bliver sindsyg af at lytte til en radio der skratter)

Tak for hjælpen og god jul
MVH
Frederik

Fra : J. S.

Dato : 27-12-00 14:52

"STIG MERRILD MADSEN" <guldmads@get2net.dk> wrote in message
> [...]

perfekt
> modtageevne (jeg bliver sindsyg af at lytte til en radio der skratter)

Jeg har ikke personlige erfaringer med Ericssons FM-radio(er), men ifølge
pressen lider såvel FM- som MP3-modulet af dårlig lyd. Prøv at læse på
http://www.wapland.no/art/1349.html og/eller gå ind til en forhandler og
prøv den.

Fra : René Nielsen

Dato : 30-12-00 19:34

In article <news:kNK16.154$qv6.2613@news.get2net.dk>, "STIG MERRILD
MADSEN"
<guldmads@get2net.dk> wrote:
> Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig? - jeg vil nemlig
> ikke gå ud og investere i en sådan radio vis jeg ikke får digital
> tuning og perfekt modtageevne
Digital tuning er der vel på, et ryk og den søger, men der er ikke nogen
visning (jeg har en T10s, så ved ikke hvordan det ser ud på 3V
telefonerne, men modtageevnen er god, hvis du bevæger dig rundt inde i
byen, hvor styrken er størst fra radiosenderen, men jo, min anbefaling
har radioen.

René

--
Hmm - ikke nogen kontakt..