Lave ringetoner ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 31-01-02 09:05

Godda alle,

Kan man selv lave ringetoner ud af en midi, vaw, mp3 ect. fil man selv har
komponeret ?
I givet fald hvordan gribes dette an?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-02 16:28

Midi burde kunne lade sig gøre, men ikke wav/mp3 da disse er direkte
optagelser af lyden og derfor har mange toner oveni hinanden. Midi har svjv
kun en tone ad gangen ligesom en ringetone. Hvordan det gøres kan jeg dog
ikke hjælpe dig med.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Rongsted

Dato : 31-01-02 16:08

"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk>
wrote:

> [...]
>kun en tone ad gangen ligesom en ringetone. Hvordan det gøres kan jeg dog

Midi kan have flere tone ad gangen (flere instrumenter). Både
Logomanager og Nokia PC Composer kan læse midi-filer. Hvis man ikke har
en Nokia kan man bruge Nok2Phone programmet til at konvertere. Jeg mener
det kan læse midi-filer, men det er et stykke tid siden, jeg har set på
det.

Peter