Ændring af homepage!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 31-01-02 08:39

Hejsa!

Jeg vil lige høre!

i fp98 starter man jo op med en "homepage" eller toppage (hvis man klikker
på navigation er det måske lidt nemmere at forstå hvad jeg fabler om! *S*)
Men den jeg snakker om er den der åbner når man klikker ind på mit domæne!
*S*

Jeg læste indlægget om ar skifte fra en side til en anden automatisk og det
synes jeg er lidt smart *S*

Nu vil jeg gerne have lavet en ny startside (en velkomstside), er den enste
måde at gøre dette ved at slette min startside, lave en velkomstside og
derefter lave en ny starside...

Eller kan man gøre det på en lettere måde! det har jo taget lidt lang tid at
lave opsætningen på min side og jeg vil være ked af at skulle slette det!
*S*

hmmm jeg håber ikke dette blev ren volapyk.. da jeg selv synes jeg er gået
lidt i tomgang *S*

på forhånd tak!

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-02 10:02

Thu, 31 Jan 2002 08:39:07 +0100, skrev "Mette Frederksen"
<rollike@frederiksen.mail.dk>:

>Nu vil jeg gerne have lavet en ny startside (en velkomstside), er den enste
>måde at gøre dette ved at slette min startside, lave en velkomstside og
>derefter lave en ny starside...

Ja, medmindre du vil have, at din adresse skal være
http://valo.dk/ny_side.htm.

Folk il så stadig komme ind på din gamle, hvis de blot skriver
Valo.dk.

Eller snak med dit webhotel, om du kan bruge en anden default
side end den du bruger nu.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Andreas Paasch

Dato : 31-01-02 10:12

I bund og grund lidt et spørgsmål om, hvordan din nye side skal se ud.
Adskiller den sig væsentligt fra den nuværende, jamen så omdøber du den
eksisterende index.htm fil til eventuelt index_gml.htm og laver simpelthen
en ny index.htm fil.

Skal de være nogenlunde ens, så kopierer du bare index.htm til index_gml.htm
og åbner efterfølgende index.htm som du så bearbejder.

Det er da det nemmeste i mine øjne.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : kim Bach Petersen

Dato : 31-01-02 10:19

> Nu vil jeg gerne have lavet en ny startside (en velkomstside), er den
enste
> måde at gøre dette ved at slette min startside, lave en velkomstside og
> derefter lave en ny starside...

Du kan fx nøjes med at omdøbe den - så sletter du ikke filen og index.htm
bliver fri til en ny side.

Kim