Nokia 7110 Telefonbogs problem
Fra : BFC

Dato : 24-12-00 23:01

Hej NG

Jeg har et prob med denne ellers fede tlf. IMHO

når folk ringer eller sender en sms til mig, så er det ikke altid at min tlf
kan genkende nummeret fra tlf. bogen...
Jeg fatter ikke sammenhængen nogen numre kan den sagtens finde i tlf
bogen...

et nummer som 26XX0298 genkender den med eller uden +45
et andet nummer som 2628XX24 kan den ikke genkende.. hverken hvis jeg sætter
+45 eller hvis jeg sætter nummer typen til mobil eller noget andet... fatter
det simpelhen ikke... dette begyndte den med efter at jeg havde flyttet
nogle numre for en kammerat mellem 2 sim kort??

Det skal siges hvis jeg benytter SIM memory er det ikke noget problem... så
kan den godt?? even more confusing? men dette er ikke løsningen, da SIM
kortet kun kan holde et nummer pr. navn og max 100 stk.... tlf'en kan holde
mange numre pr. navn og ialt 1000 numre... lidt mere cool...

Hvad helvede kan der være galt????

mvh Tommy??

Fra : Jogge

Dato : 25-12-00 08:56

Det ikke fordi du har aktiveret sikkerhdsniveau på hukommelsen i telefonen?
eller fordi nummeret er kodet ind 2 gange bare under 2 forskellige navne?

Fra : BFC

Dato : 25-12-00 10:46

> Det ikke fordi du har aktiveret sikkerhdsniveau på hukommelsen i
telefonen?
> eller fordi nummeret er kodet ind 2 gange bare under 2 forskellige navne?

Nummrene ligger unikke.... har prøvet med 2 af samme det ændre intet....
Sikkerheds niveauet ændre heller ikke noget *SUK*

Ellers mange tak for hjælpen

og god jul

mvh Tommy Fer

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 25-12-00 16:05

Hej!

Min N7110 virker perfekt hvad angår telefonbogen, og det ændrer ingenting
med sikkerhedsnoveauet! -Jeg tror din mobil er klar til en
software-opdatering, og den får du gratis hvis du går ind og klager over
det!

-Men pisse irreterende, at man skal helt ind på de enkelte numre for at
ringe dem op... -Kan ikke nøjes med at trykke på "ring-op" knappen når man
har fundet navnet!
Har du samme problem?

Lasse

_/) Lasse Rønlev (\_

Email:
r@pc.dk
c-c@c.dk
at@c.dk
dd@c.dk
email@c.dk

Kresten Koldsvej 54
8230 Åbyhøj

86 25 83 74
40 61 06 33

ICQ: 48 93 77 85

Fra : BFC

Dato : 25-12-00 18:23

> software-opdatering, og den får du gratis hvis du går ind og klager over
> det!

Det ender det jo nok med *g*

> ringe dem op... -Kan ikke nøjes med at trykke på "ring-op" knappen når man
> har fundet navnet!

Hmm, det kan jeg sagtens... min har d. anden nyeste version ... kan ikke
huske versions nummeret...