Han troede vist at jeg hadede ham
Fra : Kate

Dato : 31-01-02 00:17

Nogle gange er misser altså nogle fjolser

Jeg sad og søgte nogle oplysninger om min pc fordi jeg skal ha' ny
frisk harddisk, mens jeg sidder og læser et længere indlæg komme Johan
og sætter sig lige i synslinien. Nå, jeg får ham dukket lidt og læser
videre. Nu er det jo sådan at Lante ikke kan tåle at Johan får lidt
opmærksomhed, så straks komme han styrtende ind og op på bordet
hvorefter han vader henover keyboardet og får trykket på adskillige
taster.
Mit nyhedsprogram er udstyret med en million genvejstaster som jeg
altså ikke lige har styr på, så da Lante vader på keyboardet forsvinder
ikke bare den post jeg er igang med, men hele tråden og de to næste
tråde med, arghhhh. Da jeg siger squ og fanden springer Johan i
sikkerhed i sengen og jeg griber Lante og sætter ham ned på gulvet. Så
finder jeg de posts frem jeg ville læse, men kan godt fornemme at Lante
ikke er glad. Han ligger inde i sofaen og er ike til sinds til at komme
hen til mig da jeg kaldte, nå jeg rejser mig og går ind til ham
hvorefter han _styrter_ ud af stuen
Så må jeg vist hellere lige få ham gjort klart at irritation ikke er
det samme som at jeg ikke elsker ham mere. Efter lidt intensivt leg og
efterfølgende kæl og kram er han nu klar over at han stadig er elsket,
men sikke en forskrækkelse. Jeg er jo vant til at de to store godt ved
at jeg kan blive irriteret og fjerne dem uden at vi bliver uvenner af
den grund.
Håber Lante med tiden også lærer det.

Kate

Fra : Denise

Dato : 31-01-02 09:02

Hej Kate
Nå nå, din hidsigprop, kan du så styre dig. Du kender jo prioriteterne,
misserne, misserne, misserne, misserne og så komputeren.
Hvad var det nu ellers det program hed som man kunne installere, og
hvis katten trådte på tastaturet så skete der ikke noget - gud fader for
en forklaring, er der overhovedet nogle der forstår hvad jeg snakker om,
snøft.
Hilsen Denise

Fra : A. Knudsen

Dato : 31-01-02 20:01

Hej Kate !

Altid er du så hård ved lille stakkels Lante...tsk tsk...*G*
Giv ham lidt nus herfra......*S*

Hilsen

Anya

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Kate

Dato : 31-01-02 22:47

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in

> Hej Kate !
>
> Altid er du så hård ved lille stakkels Lante...tsk tsk...*G*
> Giv ham lidt nus herfra......*S*
>
> Hilsen
>
> Anya

Lante gi'r både dig og Denise helt ret, hvor var jeg dog ond Han
synes det er dejligt at nogen kan se det.
Bare pga den oplevelse kom jeg faktisk først iseng efter 00.30. Ikke så
godt når man skal op på kursus i noget som ligger _langt_ fra min
normale hverdag. Nå, jeg har nu rådet bod på det i dag. Lante lå i arm
her mens jeg spillede i ca. 2½ time, så gad _han_ ikke mere

Kate

Fra : A. Knudsen

Dato : 31-01-02 22:57

--
> . Nå, jeg har nu rådet bod på det i dag. Lante lå i arm
> her mens jeg spillede i ca. 2½ time, så gad _han_ ikke mere
>
> Kate

Endelig behandler du Lante, kære lante , med respekt......*LOL*
Ellers måtte han jo ned til Moster Anya i Esbjerg og blive pylret om...*LOL*

Hilsen
Anya & Oscar ( som synes,at det ville være lækkert med lidt mere mandehørm,
nu hvor far er på øvelse....).

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-01-02 23:23

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message
> Hilsen
> Anya & Oscar ( som synes,at det ville være lækkert med lidt mere
mandehørm,
> nu hvor far er på øvelse....).

lidt OT men har du modtaget min mail, anya??

> --
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : A. Knudsen

Dato : 31-01-02 23:45

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

> lidt OT men har du modtaget min mail, anya??

> knus sabina

Jeps Sabina !

Og det var rigtig FEDT !

P.S : Oscar vil altså også gerne nusse om dig - han har nemlig set billede
af dig tidligere.
I skal blot sige til - Oscar er der fluks - man er vel ikke MANDEN i huset
p.t. for ingenting , nå......

Hilsen Esbjerg Folket , som glæder sig MEGET til, at manden & far kommer
hjem i morgen.....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-02-02 00:42

> [...]
> af dig tidligere.
> I skal blot sige til - Oscar er der fluks - man er vel ikke MANDEN i

*fniz* jeg er ret sikker på at rasmine vil sætte sig imod at nogen vil nusse
med HENDES mor*GG*

> Hilsen Esbjerg Folket , som glæder sig MEGET til, at manden & far kommer
> hjem i morgen.....

kan jeg nu godt forstå....

der er forresten update på vores lindamis...
hun er begyndt at acceptere os voksne som nussemaskiner... kommer selv om
dagen nu også og skal nusses for vildt mens hun spinder som et savværk))
dejligt at mærke at tiden gør tricket....

det og så det faktum at jeg har fundet det ultimative lækkeri til dem alle
sammen....
en dåse der hedder "katte drys" fra chrisco.... jeg skal bare ryste dåsen så
jeg har tre miavende misser om benene.... det har jeg AALDRIG oplevet før*G*
de er sku så kæsne ( shhh det sagde jeg ikke)

Fra : A. Knudsen

Dato : 01-02-02 00:54

--

> [...]

før*G*
> de er sku så kæsne ( shhh det sagde jeg ikke)

Velkommen i klubben...*S
Herhjemme, hvis man sidder ved comper, skal man min. 2 x dagligt åbne
skrivebordsskuffen - hvor der er GUF.
Om " bestyrerne " af huset sover nok så tungt - så vågner man ALtid , når
der åbnes.....

OG skulle mor og far " glemme " det, så springer man op på stolen ved siden
af - så ved vi godt,hvad det betyder....hmmmm, de er snu nok...og vi er "
dumme " nok........

Oscar hiver for, at det er sengetid, selvom jeg har fri i morgen.

Nat nat herfra Esbjerg.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-02-02 07:16

> [...]
siden
> af - så ved vi godt,hvad det betyder....hmmmm, de er snu nok...og vi er "

heheee.... sådan er det jo... de styrer os jo....

Fra : Kate

Dato : 01-02-02 21:51

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in

> [...]
> selv om dagen nu også og skal nusses for vildt mens hun spinder
> som et savværk)) dejligt at mærke at tiden gør tricket....

Uhhh, Sabina, det var dog dejligt. Nogle gange skal de åbenbart bare
ha' tid til at finde sig selv. Det kan bare godt være svært at vide om
de skal tvangindlægges til nus eller om de selv skal ha' lov at
bestemme, men dejligt er det når det lykkes

Kate

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-02-02 11:12

> [...]
> de skal tvangindlægges til nus eller om de selv skal ha' lov at
> bestemme, men dejligt er det når det lykkes

det er rigtig skønt.... men gør det til tider svært at sove at have sådan
en spindende mis liggende ved siden af hovedet som forventer at blive
nusset*G*
hun går dog igen hvis vi ikke gør som hun vil*G* så bliver hun fornærmet*G*

Fra : Kate

Dato : 02-02-02 21:07

> hun går dog igen hvis vi ikke gør som hun vil*G* så bliver hun
> fornærmet*G* --
> knus sabina

Det lyder lidt ligesom Lante. Vi andre er absolut ikke morgen "folk",
men Lante kommer på de særeste tidspunkter for at nusse. Det tidligste
han har vækket mig var 2.30 højt spindende og kravlende rundt på mig og
krævede nus

Kate

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-02-02 02:10

> [...]
> men Lante kommer på de særeste tidspunkter for at nusse. Det tidligste
> han har vækket mig var 2.30 højt spindende og kravlende rundt på mig og

hehe rasmine ( også somali... faktisk delvist fra samme opdræt som lante*G*
eller hendes far var) er også enormt krævende.... og i starten da hun
var blevet tryg ved os kom hun også og krævede natnus...... men det er ikke
slemt mere... hun kræver aftenleg og hyggenussen..... men ellers så render
hun og leger med de andre om natten...... det er linda der har invaderet
sengen midt om natten nu..... men det er uanset tidspunktet*G* opdager hun
vi ligger under dynen kommer hun travende og kommer helt op i ansigtet på
mig og vil kæles*GG* men hvor er det dejligt)