Boogie top 3
Fra : Martin Ploug

Dato : 30-01-02 23:24

Hej NG

Er det kun mig, der har problemer
med at oprette min top 3 ?

Jeg mener, at jeg er medlem af både SKUM og Boogie,
alligevel for jeg at vide, at jeg skal være medlem af begge
klubber for at oprette min top 3

Hvad gør jeg galt ?

Hvordan kan jeg se, hvad jeg er medlem af ?

Min profil virker godt nok.

Jeg synes det er latterligt.

Jeg har skrevet til SKUM support, men de er længe om at svare,
så jeg håber på et hurtigere svar herfra

--

Venlig hilsen

Martin Ploug
Stavtrupvej 17 B
8260 Viby J.

86 28 99 69
martinploug@mail.tele.dk

Fra : Ole :-\)

Dato : 31-01-02 11:21

Martin Ploug skrev i en meddelelse
> Er det kun mig, der har problemer
> med at oprette min top 3 ?

nej

> Jeg mener, at jeg er medlem af både SKUM og Boogie,
> alligevel for jeg at vide, at jeg skal være medlem af begge
> klubber for at oprette min top 3
>
> Hvad gør jeg galt ?

Jeg har fået et svar fra DR at det kan skyldes at jeg bruger opdateret
software (Explorer 6), så svarede jeg at jeg også havde problemer med det i
Opera og StarOffice, og venter nu på et svar, som han lige ville finde.

> Jeg har skrevet til SKUM support, men de er længe om at svare,
> så jeg håber på et hurtigere svar herfra

Tjah, nu er der da skrevet noget, men det er vel ikke noget som hjælper ret
meget.

Venlig hilsen

Ole

Fra : _dentro_

Dato : 01-02-02 14:50

"Martin Ploug" <mp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det kun mig, der har problemer
> med at oprette min top 3 ?

Nej. Jeg har samme problem, og jeg har skrevet til dem 3 gange. Kun
den ene gang har jeg fået svar - noget med IE6 og ukompatibilitet....
De sagde det ville bliver opdateret en uge senere, så det ville virke
med IE6, men det er nu længe siden og det virker stadigvæk ikke.

Jeg synes at DR's hjemmesider skodder generelt.....

_dentro_