Ingen Internet efter instalering af netvær~
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-02 22:01

Kan nogen hjælpe mig med følgene problem, Jeg har instaleret XP Pro på 2
PC'er og kører med Netexpres med ATM kort, problemet er at når jeg instalere
mine netkort Sanberg 10/100 og kører guiden netværk så kan jeg ikke gå på
internettet bagefter, jeg får en fejl 651.
Jeg har ikke XP drivere til kortene men bruger driverne til win 2000 og kan
også godt få netet til at fungere men komme på internet kan jeg ikke.
Please Hjælp mig da datteren plager om at kunne komme på nettet.

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 31-01-02 23:23

Kig her

http://www.adsl-faq.dk/