Åge & nomineringer
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 30-01-02 21:19

Hør nu her Åge. Vi alle lov at have vores mening omkring musik, og hvilke
genre vi gerne vil høre.
Jeg gider altså bare ikke blive ved med at læse indlæg fra dig om hvor mange
forskellige genre Dansktop skal deles op i.
Hvis vi skulle have nomineringer for hver eneste musik genre ville der jo
blive over hundrede. Dance kategorien kunne f.eks. deles op i trance, house,
ambient, two-step, happy hardcore, jungle, disco osv.
Rock ville jo kunne deles op i grunge, alternative, heavy, nu-metal, osv.

Vi må jo trække grænsen et eller andet sted. Nu er den trukket, og vi holder
os til de katagorier der er.
Du er selv velkommen til at stater din egnen afstemning omkring "danse
musik", eller hvad du nu kalder det. Jeg kan jo læse ud fra tidligere indlæg
at du jo mener der er masser af din slags.
Så kunne vi andre jo lave f.eks. lave hip-hop award, dance awards, rock
aw................?!!?

Som alle sikkert er blevet enige om kan smag ikke diskuteres, men når man
ikke VIL prøve at lytte til andet end det man selv lige synes er godt, kan
jeg altså ærlig talt godt forstå at du ikke kender nogle af de navne jeg
nominerede.
Jeg kan kun opfordre dig til at prøve at lytte til andet, og prøve at forstå
nogle af de andre brugers vrede.

Jakob A

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-02 21:37

Jakob Strandgaard Andersen <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c58555f$0$247$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg gider altså bare ikke blive ved med at læse indlæg fra dig om hvor
mange
> forskellige genre Dansktop skal deles op i.

> Jakob A
_________

hvilket bringer mig hen til at anbefale digg at springe disse indlæg over,
istedet for at skabe dig

Hilsen Åge

Fra : Peter Kaas

Dato : 30-01-02 23:23

> hvilket bringer mig hen til at anbefale digg at springe disse indlæg over,
> istedet for at skabe dig

Advokerer du nu ikke for at vi skal springe alle indslig skrevet af dig
over? Hvordan kan vi se at det er "sådant et indslag" uden at læse det? Lidt
selvudslettende, måske?

Mvh
Peter

Fra : Gizmoduck

Dato : 31-01-02 01:59

On Wed, 30 Jan 2002 23:22:56 +0100, "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk>
wrote:

> [...]
>over? Hvordan kan vi se at det er "sådant et indslag" uden at læse det? Lidt

lidt ot det her men alligevel:

hvordan fjerner man nogen fra et killfilter i forte agent? åge blev
for meget og røg som den første i mit...men da stort set alle emner
ender med at bliver mudderkastning mellem åge og hvem der nu end lige
startede tråden(trist ik'?) så må jeg hellere få pillet åge ud af det
filter igen så jeg kan se hele hans indlæg i stedet for bare det i
replyer til

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 31-01-02 08:58

Jeg er ked af at du ikke gider svare ordenlig på de indlæg der kommer. Det
var sgu dig selv der mente at det kun var 14 årige der var her i gruppen,
men barnligere indlæg har jeg sjældent set.

Jeg prøvede jo bare på at forklare dig hvorfor at der ikke skulle være flere
kategorier.
Men det bekræfter mig også bare i, at du ikke er interreseret i at
diskutere, men mindre det er dig selv der står for kritikken. Udtryk som
"organiseret larm", er jo virkelig et arbument der holder...........!

Fra : Kasper Aae

Dato : 31-01-02 19:12

On Thu, 31 Jan 2002 01:58:50 +0100, Gizmoduck
<gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:

> [...]
>startede tråden(trist ik'?) så må jeg hellere få pillet åge ud af det
>filter igen så jeg kan se hele hans indlæg i stedet for bare det i

Window -> Open Usenet Filters, tror jeg.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Gizmoduck

Dato : 31-01-02 23:27

On Thu, 31 Jan 2002 19:11:33 +0100, Kasper Aae <nospam@for.me> wrote:

>Window -> Open Usenet Filters, tror jeg.

tak for det :) (selvom jeg sikkert fortryder det igen hehe)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Rasmus

Dato : 31-01-02 11:51

wrote:

>Advokerer du nu ikke for at vi skal springe alle indslig skrevet af dig
>over? Hvordan kan vi se at det er "sådant et indslag" uden at læse det? Lidt
>selvudslettende, måske?

Alt hvad der har med musik at gøre kan diskuteres herinde. Jeg bryder
mig ikke om at nogen forsøger at gøre sig til smagsdommere

Fra : Peter Kaas

Dato : 31-01-02 13:15

Fra : Peter Kaas

Dato : 31-01-02 13:17

> Alt hvad der har med musik at gøre kan diskuteres herinde. Jeg bryder
> mig ikke om at nogen forsøger at gøre sig til smagsdommere

Sludder. Det er ikke det jeg gør. Jeg påpeger bare, at Åges opfordring til
at ignorere "den slags indslag" kan medføre, at han bliver placeret i folks
killfiltre, hvilket vel ikke er det han ønsker?

Mvh
Peter

Fra : Peter G.

Dato : 31-01-02 13:21

In article <3c59356a$0$229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Peter Kaas
<peter_kaas@mail.dk> wrote...

> Sludder. Det er ikke det jeg gør. Jeg påpeger bare, at Åges opfordring til
> at ignorere "den slags indslag" kan medføre, at han bliver placeret i folks
> killfiltre, hvilket vel ikke er det han ønsker?

Sikkert ikke. Men han er vidende om at det er en risiko han løber. Man
kan nu engang ikke tilfredstille alle, og jeg tror ikke Åge har lyst til
at ændre sin stil af den grund.

Og skal vi så komme i gang med at diskutere musik igen?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-01-02 22:03

Peter Kaas wrote:

> Advokerer du nu ikke for at vi skal springe alle indslig skrevet af dig
> over? Hvordan kan vi se at det er "sådant et indslag" uden at læse det? Lidt
> selvudslettende, måske?

Hvordan du kan se det er "sådant et indslag"? Se på afsenderen.
Har du nogensinde set et indlæg fra Åge der ikke omhandlede Dansktoppens
utallige lyksaligheder og dennes stormende fremtog i hele kongeriet Danmark som
den utvivlsomt mest populære musikstil på denne side af Kristi fødsel?

/Robert

Fra : Peter Kaas

Dato : 01-02-02 10:50

> Hvordan du kan se det er "sådant et indslag"? Se på afsenderen.

Præcis!

> [...]
Danmark som
> den utvivlsomt mest populære musikstil på denne side af Kristi fødsel?

Nej. Og det er netop det, jeg ville pointere over fra Åge: Hvis han
fortsætter i samme uhæmmede spor som før og samtidig opfordrer folk til at
ignorere "sådanne indslag", så er det eneste man jo kan gøre, at placere ham
i sit killfilter. Og så har han pludselig intet publikum.

Mvh
Peter

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 31-01-02 11:59

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hør nu her Åge. Vi alle lov at have vores mening omkring musik, og

<Snip> en masse om ikke at gide at høre på Åge

> Jeg kan kun opfordre dig til at prøve at lytte til andet, og prøve at
forstå
> nogle af de andre brugers vrede.

Helt ærligt, har Åge så ikke præcis ligeså meget ret til at forkynde sin
musiksmag som alle? Han troll'er ikke, og holder et sobert sprog.

Personligt syntes jeg Åge er yderst underholdende. Han har virkeligt sat
kulør på nogle debatter, på sin absolut helt egne facon. (Især
Gintberg/Nørbygård-debatten i dk.medier.tv. Det var fandeme sjovt.)

Kør løs Åge. Jeg skal i hvert fald nok læse med.

Mvh

Anders