3210 indikator
Fra : RENE FLENGEL

Dato : 23-12-00 00:59

er der nogen der ved hvordan jeg sletter fax-besked-telefonsvare indikatorer
i min 3210 da den jo gemmer det på kortet,jeg har prøvet at sætte et andet
kort i,men det virker ikke

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-12-00 11:42

Det fungede for at sætte et andet kort i...

Thomas

Fra : TF

Dato : 23-12-00 17:01

> er der nogen der ved hvordan jeg sletter fax-besked-telefonsvare
indikatorer
> i min 3210 da den jo gemmer det på kortet,jeg har prøvet at sætte et andet
> kort i,men det virker ikke

Man skal huske vist huske at taste koden ind på det andet kort - og så vidt
muligt få den til at fange net først - før man skifter tilbage til sit eget
kort igen.

vh og rigtig god jul *<
-TF

Fra : N/A

Dato : 25-12-00 01:58

Fra : BG

Dato : 25-12-00 01:58

Skift kort i telefonen og husk at bruge et kort fra den samme service
udbyder, hvis telefonen er SIM-låst.

http://home.swipnet.se/OsbyMikro
mailto:borje@gmx.net.REMOVE_TH.IS