Svært valg???
Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-01-02 21:47

Jeg så en vittighedstegning i et ugeblad i dag. Tegningen må I jo desværre
undvære, men mon ikke I godt kan forestille jer dette:
Der sidder en mand på en bænk i øs-hamrende regnvejr og så er teksten som
følger:

"Men så sagde jeg også til konen: Det er enten mig eller katten".

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-01-02 23:01

*GG*
Ja hvordan tør manden, give sin kone sådan et valg

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann K

Dato : 31-01-02 00:31

Hejsa.
Situationen minde lidt om, da jeg for nogle år siden skulle tjekkes for
allergi...
Manden herhjemme havde kun en kommentar: "Hvis du ikke kan tåle dyrene -
hvor vil DU så bo????"
Af naturlige årsager har jeg aldrig spurgt nærmere ind til dén
bemærkning!!! *sss*

Mvh Ann - der heldigvis ikke er allergisk overfor hund/kat :)

Fra : Denise

Dato : 31-01-02 09:21

Hej
Ja, manden derhjemme har jo katteallergi. Han siger bare "det er der jo
ikke noget at gøre ved", og så snakker vi ikke mere om det ).
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 31-01-02 22:41

> [...]

> teksten som følger:
>
> "Men så sagde jeg også til konen: Det er enten mig eller katten".

Hahahah, det var nok et _meget_ let valg. Tak for et godt grin.

Kate