trådalger
Fra : RICKY KNUDSEN

Dato : 30-01-02 21:28

Hvad skal jeg gøre når jeg har trådalger på alle mine
planter.
jeg skifter vand 1 gang om ugen, men det hjælper ikke.
Mhv
Ricky

Fra : Basse

Dato : 07-02-02 23:14

RICKY KNUDSEN <rickyknudsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JJY58.1068$Cw2.6225@news.get2net.dk...
> Hvad skal jeg gøre når jeg har trådalger på alle mine
> planter.

Du kan købe nogle algeædende rejer - de er utroligt effektive.

Mvh. Rebekka

Fra : RICKY KNUDSEN

Dato : 07-02-02 23:42

ved du Hvad de hedder rejer
Mvh Ricky knudsen

Fra : ole larsen

Dato : 08-02-02 06:03

RICKY KNUDSEN skrev i meddelelsen ...
> ved du Hvad de hedder rejer
>Mvh Ricky knudsen

Der tænkes nok på Caridina japonica. Men jeg tror ikke du skal regne
med at de tager trådalger. Mig bekendt gør Siamesisk algeæder og American
Flag Fish.
Men en nøjere beskrivelse af algerne kunne måske vise at der ikke er tale om
trådalger, men om skægalger ?

Ole