Gemme entourage fil ?
Fra : Zorilla

Dato : 30-01-02 20:36

Hej,

Jeg vil gerne installere Entourage X igen på en anden maskine.
Kan jeg få min gamle information med over, post, kontaktpersoner, aftaler i
kalenderen ? Måske ligefrem mine udbyder-instillinger?
Hvilken fil(er) skal jeg kopiere ?

Peter

Fra : Jesper Ø

Dato : 30-01-02 20:40

in article UVX58.8910$Eu2.968767@news010.worldonline.dk, Zorilla at
zorilla@mac.com wrote on 30/01/02 20:35:

> [...]
> Kan jeg få min gamle information med over, post, kontaktpersoner, aftaler i
> kalenderen ? Måske ligefrem mine udbyder-instillinger?

Gem /Users/DinHjemmemappe/Documents/Microsoft User Data
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-01-02 21:14

Zorilla <zorilla@mac.com> wrote:

> [...]
> Kan jeg få min gamle information med over, post, kontaktpersoner, aftaler i
> kalenderen ? Måske ligefrem mine udbyder-instillinger?

'~/Documents/Microsoft User Data/Office X Identities'

<icq:131382336>

Fra : Zorilla

Dato : 31-01-02 08:22

"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote in message

> '~/Documents/Microsoft User Data/Office X Identities'

Tak.

Peter