GeForce2 og Gigabyte MB?
Fra : Jens

Dato : 30-01-02 20:33

Hej

Jeg har et Gigabyte GA-5AX MB med en AMD-K6-2-350. Mit GeForce2-MX400 AGP
(Inno3D) kan ikke køre under win98 (billedet fryser). Selv under opstarten
(tælle RAM m.v.) kan man se fejl i billedet (strøj-prikker og -streger). En
opdatering til seneste BIOS har ikke hjulpet. Jeg har en 235W PSU og kun 1
HD, 1 FD, 1 CDROM og et lydkort i maskinen.

Har nogen en god ide til en løsning.

Mvh

Jens

PS: Svar venligst CC til min email - tak.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-01-02 21:37

"Jens" <manden.selv@newmail.dk> wrote in message

> [...]
> opdatering til seneste BIOS har ikke hjulpet. Jeg har en 235W PSU og kun 1
> HD, 1 FD, 1 CDROM og et lydkort i maskinen.

Har du set "Q14" her:
http://www.gigabyte.com.tw/faq/question/question_ali.htm#5AX

--
- Lars
http://opera.no - the fastest browser on earth!

Fra : Coach

Dato : 31-01-02 07:47

Mit GeForce2 MX400 lavede også alt mulig ballade indtil jeg brugte driveren
fra Nvidia version12.41, så kunne det godt opføre sig ordentligt.

hilsen
Coach