logo til Nokia 5110
Fra : Christian Rosenfeldt

Dato : 22-12-00 11:33

Hej Gruppe

Jeg kan ikke få vist logo'er på min telefon. Min kollega der har en telefon
magen til kan godt. Hvis vi sender et logo, skriver min telefon " besked kan
ikke vises" Hvad gør jeg forkert?

Hilsen Christian

Fra : Rander

Dato : 22-12-00 15:44

Fri, 22 Dec 2000 11:32:30 +0100 brugte Christian Rosenfeldt 9 linier på
at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg kan ikke få vist logo'er på min telefon. Min kollega der har en telefon
>magen til kan godt. Hvis vi sender et logo, skriver min telefon " besked kan
>ikke vises" Hvad gør jeg forkert?

Sikkert ingenting, men de første 5110'eres software kan bare ikek vise
det. Jeg kan ikke huske præcis hvilken software-version det kom med i...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af
en usynlig lastbil. (Skadesanmeldelse)

Fra : John R. Jensen

Dato : 22-12-00 23:23

Hej,

Det virker i ver. 4.59, hvis det kan hjælpe

(tryk *#0000# for at tjekke hvilken ver. det er...)

Mvh John Jensen