Vibrator i Nokia3210
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-01-02 19:20

Ja, nu har jeg næsten opgivet.
Jeg har før installeret 5-10 stykker, solgte kablet sammen
med telefonen. Nu er der så nogle venner der skal have
isat vibratorer, men jeg kan ikke få aktiveret funktionen i
telefonen.
NSE Vibra Activator (som jeg plejer at bruge), skriver
"Phone not connected" og ja selvfølgelig er den sat til og
jeg er 100% sikker på at "benene" rammer de steder de
skal.
PcLocal virker en gang imellem, men jeg ved ikke hvad
(eller hvor) der skal ændres!
Jeg har fået ombyttet kablet, da jeg først troede det var
problemet.

Har nogen en løsning?

Venligst
Mikael

Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-02 22:10

Har du chekket om der er andre programmer der bruger den samme com port??
Har selv haft det samme problem men fandt ud af et andet program brugte
comporten (fx. palm pilot program)
Chek det....

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-01-02 22:40

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev:
> Har du chekket om der er andre programmer der
> bruger den samme com port??

Plejer et program som fx. NSE Vibra Enabler ikke, at
fortælle om der er et andet program der bruger porten?
- Har du en god måde at tjekke det på?

Hvad skal forresten ændres vha. PCLocals, for at
aktivere en vibrator?

Venligst
Mikael

Fra : Morpheus

Dato : 01-02-02 00:35

Jeg har nøjagtig samme problem! Og der er ikke andre programmer der bruger
denne port! Ellers ville "NSE Vibra Activator" også skrive noget i stil af
"Port busy".....
Findes der andre programmer hvor man kan aktivere vibrator-funktionen i en
Nokia 3210??

Mvh.

Morpheus

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 01-02-02 21:06

"Morpheus" <morpheus@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Port busy".....
> Findes der andre programmer hvor man kan aktivere vibrator-funktionen i en

Jeg vil gætte på at du benytter Windows 2000.....?
Win2k har nemlig en ret spøjs måde at håndtere COM porte på...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-02-02 23:45

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev:
> Jeg vil gætte på at du benytter Windows 2000.....?
> Win2k har nemlig en ret spøjs måde at håndtere COM
> porte på...

Jeg bruger XP, men det virker også nu

Venligst
Mikael

Fra : Morpheus

Dato : 01-02-02 01:41

Jeg har nu fundet følgende til aktivering af vibrator vha. PC-Locals:

1. Main menu
2. Select Memory functions
3. Set Factory Values
4. Answer Yes
5. Select Memory functions from the menu 3
6. Set UI and SCM Factory Values
7. Answer Yes
8. Come back to main menu
9. S Sw Reset
10. The 9-8 menu is active

Dette er fundet på:
http://web.tiscali.it/nokia_software/nokia-3210/instruct-vibra.html

Jeg har ikke selv prøvet det endnu......

Mvh.

Morpheus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-02-02 15:27

> [...]
> 3. Set Factory Values
> 4. Answer Yes
> 5. Select Memory functions from the menu 3

Jeg fik det til at virke med ovenstående!

Tak til Morpheus.

Venligst
Mikael