Skærme
Fijala 3554
19" hvilken?
Fra : Klaus G.

Dato : 30-01-02 19:11

Lige lidt for historie:
For et godt stykke tid siden købte en af mine venner en Sony E400(mener den
hedder det), senere køber 3-4andre af mine venner oxo sådan en skærm for den
var godt synes de. Men nu er det bare lige sådan at jeg ikke gidder ha noget
alle andre har, hvis i forstår hvad jeg mener. Jeg er på udkig efter et
andet mærke en Sony, men det skal være i lige så god kvali, hvis ikke bedre
:)

Her er de skærme jeg har kig på:
Hitachi CM721F til 3399kr.
Philips Brilliance 109P20 til 4121kr.
LG Electronics Flatron 915FT Plus til 3998kr.

Jeg hælder mest til Philipsen, men hvad siger i andre? Og er nogen af disse
skærme bedre end Sony E400(sælges ikke på edbpriser mere)?

Alle priser er fra www.edbpriser.dk

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-01-02 21:02

> [...]
>
> hej
Men nu er det bare lige sådan at jeg ikke gidder ha noget
alle andre har, hvis i forstår hvad jeg mener.
( Nej)

Alle der skriver i denne gruppe har en pc ,
hvorfor har du så en også en pc ;)
kurt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-02 21:06

> Her er de skærme jeg har kig på:
> Hitachi CM721F til 3399kr.
> Philips Brilliance 109P20 til 4121kr.
> LG Electronics Flatron 915FT Plus til 3998kr.

Man har jo hørt meget godt om LG´en..

Hvad med en Hyundai?

http://www.hyundaiq.com/pro_f910.asp

Koster 3000 på edbpriser

Fra : Klaus G.

Dato : 30-01-02 21:53

> Hvad med en Hyundai?
>
> http://www.hyundaiq.com/pro_f910.asp
>
> Koster 3000 på edbpriser

En 19" til kun 3k, hvor god er den så? Jeg er på udkig efter noget som
ligger på højde med Sony E400, eller bedre.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 30-01-02 22:01

> En 19" til kun 3k, hvor god er den så? Jeg er på udkig efter noget som
> ligger på højde med Sony E400, eller bedre.

Sony G420 eller Samsung 959NF. sony's G serie er langt bedre end
e-serien. Samsung 959NF (ca. 3700kr) er også en rigtig god skærm.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Klaus G.

Dato : 30-01-02 23:32

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> wrote in message

> Sony G420 eller Samsung 959NF. sony's G serie er langt bedre end
> e-serien. Samsung 959NF (ca. 3700kr) er også en rigtig god skærm.

Jeg har læst en test hvor IBM P96 vandt...denne skærm koster dog en del
mere, men hvis den er det ekstra værd, så bliver det nok den jeg køber. Jeg
gidder nemlig ikke ha noget som "bare er ok", for jeg har en AOC 7Glr, og
den er så utydlig at man skulle tro det var løgn.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Freeloader

Dato : 31-01-02 11:42

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> gidder nemlig ikke ha noget som "bare er ok", for jeg har en AOC 7Glr, og
> den er så utydlig at man skulle tro det var løgn.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes du er uhyggeligt dum at høre på

Fra : Klaus G.

Dato : 31-01-02 17:25

> Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes du er uhyggeligt dum at høre på

taktak :)

Min AOC er fra Maj 98, og tro mig, den er så utydlig at jeg kun kan bruge
den til spil efterhånden.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Christian

Dato : 04-02-02 21:11

Jeg har haft en LG015FT plus et halvt års tid og utrolig glad for den, den
kører 1600X1200 85hz med et superbillede og har ingen "streger" som Sony og
nogle Samsung skærme.

Chr