Netkort erfaringer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-02 18:31

Hvad med et Gigabit, Netgear GA302T fx....

http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=1&yrp=1&zrp=118

Er det noget der er stabilt?

Jeg kan ikke lige læse om den har indbygget CPU. Men hvad mener I?

Gad vide hvor man kan købe kortet i Danmark?

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-01-02 21:28

> Hvad med et Gigabit, Netgear GA302T fx....
> http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=1&yrp=1&zrp=118
> Gad vide hvor man kan købe kortet i Danmark?

Mon ikke ProConsult kan klare det? - de sælger masser af NG-produkter...

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-01-02 20:17

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke ProConsult kan klare det? - de sælger masser af NG-produkter...

Jup,, de er hurtige må jeg sige... Spurgte dem igår,, og idag. Har de sat
kortet på siden