Serious Sam 2ND encounter
Fra : Jesper K.A.

Dato : 30-01-02 18:37

Nogle der har prøvet det ?
Jeg sidder lige og ser på det .. antallet af modstandere er i nogle dele af
spillet så højt at det efter min bedste overbevisning grænser til sindsyge
... lige nu er jeg f.eks. nået til en et større område .. indrammet af en høj
mur .. lidt alla en fodboldbane hvor den i den grad vælter frem med alt hvad
spillet har at byde på af modstandere at det simpelthen ikke er muligt at
komme igennem uden en eller flere af disse "serious bombs" som jeg
selvfølgeligt ikke kan opdrive lige nu ..

Har i set en walk through til spillet et eller andet sted eller måske nogle
tips ?

Regards

Fra : J.O.H

Dato : 30-01-02 22:42

serious bombs? befinder sig i det første landskab - henne ved bygningen -
helt ude til venstre mellem bjergkæderne.

JOH

Fra : Jesper K.A.

Dato : 31-01-02 01:34

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> wrote in message
> serious bombs? befinder sig i det første landskab - henne ved bygningen -
> helt ude til venstre mellem bjergkæderne.
>
> JOH

Ja det mener jeg også at kunne huske .. men når de nu er fyret af bliver jeg
åbenbart nødt til at springe tilbage i spillet og hente dem og så skyde mig
hele vejen op igen .. Thanks

Regards

Fra : Hmm

Dato : 31-01-02 20:23

Hej.
Ja dem som har lavet det spil er totalt syge i hovedet, jeg er nået til
banen "Courtyards of gilgamesh" og er lige kommet ud i en stor gård, den
gård er TOTAL umulig at komme igennem her kan du snakke om at det vrimler
med fjender, selv om man skyder med alt hvad man har kan man ikke holde
fjenderne fra livet, også alle de skide "tyre" eller hvad det nu er kommer
vrimlende.

Fra : Jesper K.A.

Dato : 31-01-02 20:26

"Hmm" <jala@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fjenderne fra livet, også alle de skide "tyre" eller hvad det nu er kommer

Ja ja . .det er lige den jeg er strandet i .. jeg er faktisk på vippen til
at opgive spillet .. det her er jo ikke morsomt

Regards

Fra : Hmm

Dato : 31-01-02 21:00

ja jeg har også overvejet at droppe spillet herfra denne bane, det er de
fuldstændig urimeligt lavet, er der nogle der kander nogle snyde koder til
spillet, for det er eneste måde for mig at komme videre.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-01-02 21:34

On Thu, 31 Jan 2002 20:59:40 +0100, "Hmm" <jala@post2.tele.dk> wrote:

>ja jeg har også overvejet at droppe spillet herfra denne bane, det er de
>fuldstændig urimeligt lavet, er der nogle der kander nogle snyde koder til
>spillet, for det er eneste måde for mig at komme videre.

Har du prøvet dem fra det først spil?
½-key
Please god (udødelig)
- giveall (ammo)
- killall (alle fjender på skærmen dør)
- invisible (usynlig)

For at nævne nogle stykker

Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Hmm

Dato : 31-01-02 21:53

">

> Har du prøvet dem fra det først spil?
> ½-key
> Please god (udødelig)
> - giveall (ammo)
> - killall (alle fjender på skærmen dør)
> - invisible (usynlig)
>
> For at nævne nogle stykker

Ja jeg har lige prøvet god mode, hvis ikke man kunne komme i god mode ville
det være umuligt at komme igennem den bane vi lige har snakket om, jeg løb
næsten tør for ammo til alle våben, jeg havde stort set kun pålægsskæren
(Kædesaven) tilbage

Fra : DaneZ

Dato : 31-01-02 21:53

Serious Sam spillene er bygget op på "masse overfald" hvor du bliver
angrebet fra ALLE sider af alle m ulige og umulige monstre. Hvis du ikke kan
lide det så skaf da et andet spil!

--
DaneZ
ICQ: 148638695