Er Gamereactor.dk lukket ??
Fra : Claus Nielsen

Dato : 30-01-02 16:55

se subject

Fra : _dentro_

Dato : 30-01-02 17:06

"Claus Nielsen" <cn@it.dk> skrev i en meddelelse
news:a39511$2q8p$1@news.cybercity.dk...

> se subject (Er Gamereactor.dk lukket ??)

De lukkede, men blev opkøbt af et svensk firma og åbnede igen. Nu
kører det hele på en helt vild langsom server.... eller er det bare
mig?

_dentro_

Fra : Core

Dato : 30-01-02 20:09

"_dentro_" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Nielsen" <cn@it.dk> skrev i en meddelelse

> De lukkede, men blev opkøbt af et svensk firma og åbnede igen. Nu
> kører det hele på en helt vild langsom server.... eller er det bare
> mig?
Svensk?????

Hvornår er Gamez.dk blevet svensk?

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-01-02 10:15

"Core" <Core@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> "_dentro_" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Svensk?????
>
> Hvornår er Gamez.dk blevet svensk?

gad vide om jeg er den eneste der ikke mener at Gamez.dk kan løfte arven fra
den tidligere redaktion ?!?

Michael

Fra : Core

Dato : 31-01-02 13:50

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Core" <Core@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> gad vide om jeg er den eneste der ikke mener at Gamez.dk kan løfte arven
> [...]
Nope, der er et par stykker der ikke mener at den nye redaktion ikke kan,
jeg er ikke selv en af dem
da jeg bestemt mener at det skal de nu nok klarer, og man skal heller ikke
forvente at det bliver nøjagtigt som ved den gammel
de er jo forskelige :)

men nu er det jo heller ikke en newbie redaktør GR har fået :)
han er både i Gamezone på DK4 og har tidligere været på GR så han skal nok
gøre GR til danmarks bedste og største Spilsite

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-01-02 14:05

> [...]
> han er både i Gamezone på DK4 og har tidligere været på GR så han skal nok
> gøre GR til danmarks bedste og største Spilsite

Hvem skal være redaktør på GR. Jeg troede Thomas T. ville overtage den plads
efter han har været red. på www.gamez.dk og han har da så vidt jeg ved ikke
red på gamezone. Om han har været på GR før skal jeg ikke gøre mig klog på.

MP

Fra : Herold

Dato : 31-01-02 14:38

> [...]
> da jeg bestemt mener at det skal de nu nok klarer, og man skal heller ikke
> forvente at det bliver nøjagtigt som ved den gammel

Det skal de nok kunne klare. Gamez.dk har lidt bedre kontakter end den gamle
redaktion på GR havde (i og med at de har bladet i ryggen).

Selvfølgelig bliver det ikke det samme, men det er jo også en ny redaktion.

> men nu er det jo heller ikke en newbie redaktør GR har fået :)
> han er både i Gamezone på DK4 og har tidligere været på GR så han skal nok
> gøre GR til danmarks bedste og største Spilsite

Thomas Tanggaard er ikke i Gamezone. Han har været med i et af programmerne,
ligesom Morten Skovgaard, men mere end det har der vist ikke været.

Mht. hans tidligere ansættelse på GR, så er det LÆNGE siden, før redaktionen
blev som den var for ½-1 år siden. Sitet var slet slet ikke det samme
dengang.

Fra : Bigfoot

Dato : 30-01-02 21:52

> [...]
|
| De lukkede, men blev opkøbt af et svensk firma og åbnede igen. Nu
| kører det hele på en helt vild langsom server.... eller er det bare

Nej -- det er ikke kun dig.
Det kører så åålangsomt, så man næsten
ikke gider gå på siden mere.

Bigfoor