Nokia HFJ-3
Fra : Martin

Dato : 20-12-00 20:07

Hejsa
Jeg har lige købt en brugt nokia hfj-3 til min gamle 2110i - men der var
desvære ikke nogen instaleringsvejledning med ( nej - den er ikke "varm"
.
Er der ikke en der kan forklare mig , hvordan den instaleres.

Det er de 4 ledninger ( rød-gul-sort-blå ) , som jeg ikke lige ved hvad er
til???
Der er sikringer på den blå og den røde - så mon ikke det er til spændingen

En indscannet vejledning vil også være fin - smid den i dk.binaer , eller
mail den direkte til mig.

På forhånd tak - Og god jul
Martin
Homepage
http://fp.worldonline.dk/fpecyperhyp

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 23:59

Fra : Søren L Hansen

Dato : 20-12-00 23:59

Jokeren <smart@teens.dk> wrote in message news:mi906.2212> Den gule er til
at skrue ned for bilradio når der kommer et opkald (glem den
> i 1. omgang) den røde skal til + på batteriet den blå skal til
> tændningsstrøm og sort til -

Det er ikke helt tosset, sådan husker jeg det osse, til bode 2110, og nyere
sæt

--
Søren L Hansen
lindholt@person.dk