Forskellig størelse af tabel???
Fra : Anders Roy Chrstians~

Dato : 30-01-02 15:34

Hej NG!

Jeg har en hjemmeside der er bygget op på en tabel. Det virker
også fint nok...

Men jeg bruger også asp, så nogle sider bliver længere og
længere. Så bliver alle mine rækker længere, her vil jeg kun have
at det er den nederste række i tabelen der bliver længere...

Siden hedder:

http://www22.brinkster.com/jesand/prove

Hvis i har nogle spørgesmål må i meget gerne spørge!

På forhånd tak!

Hilsen Anders Roy Chrstiansen

P.S. Nu skal i ikke henvise mig til asp gruppen, kun hvis i er
sikre på din kan hjælpe....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-01-02 16:35

Anders Roy Chrstiansen skrev: (messageID: <news:a39093$ou3$1@sunsite.dk>)

> [...]
>
> Siden hedder:
>
> http://www22.brinkster.com/jesand/prove
>
> Hvis i har nogle spørgesmål må i meget gerne spørge!

Hvad er det præcis for en række, der bliver længere? Jeg kan umiddelbart
ikke finde nogle "fejl" på siden.

Er der kolonnen med din gæstebog du mener bliver for høj? I så fald skal du
nok kigge lidt på denne linie:
Er du sikker på den celle skal være 1000 pixels høj?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Anders.roy@christian~

Dato : 30-01-02 16:53

> Hvad er det præcis for en række, der bliver længere? Jeg kan umiddelbart
> ikke finde nogle "fejl" på siden.
Det er alle rækker, hvis der står for meget. F.eks. Gæste bogen.

> Er du sikker på den celle skal være 1000 pixels høj?
Nej, det er det jeg vil gerne have den nederste række bliver støre når der er
mange kommentarer, og blive mindre når der er mindre kommentarer. Jeg har
prøvet lidt med procent, men kunne ikke rigtigt få det til at virke så de
øverste rækker blev ved med at være samme størelse.

Håber i kan hjælpe!

Med venlig hilsen Anders Roy Christiansen

P.S. Hvis der stadig er noget i ikke forstår så spørg endelig...

Fra : Frank

Dato : 31-01-02 13:01

Har du prøvet at give alle TD'erne i venstre og højre side en fast højde også selve tabellen, og den
i midten hvor gæstebogen er uden en højde på ?

/Frank

Fra : Anders Roy Chritstia~

Dato : 31-01-02 14:28

> Har du prøvet at give alle TD'erne i venstre og højre side en fast højde også selve tabellen, og den
> i midten hvor gæstebogen er uden en højde på ?

Jeg har prøvet lidt, i kan prøve at gå ind i "kilden" og se hvad jeg har gjort. For jeg fik det ikke
til at virke!

Håber i kan hjælpe!

Hilsen Anders

P.S. Såddan det er nu passer højden, men jeg syntes det ser grimt ud til venstre...
Jeg vil gerne have at det kun var den nederste til venstre der blev støre!