Ericsson T36?
Fra : Frank

Dato : 20-12-00 15:48

For et par måneder siden, kunne man på Ericsson's site, se en telefon m.
bl.a. Bluetooth og WAP, en Ericsson T36, som af udseende lignede T28s, og
som skulle lanceres i år. Nu er alle spor af denne telefon tilsyneladende
forsvundet fra deres site?? Er der nogen der har hørt hvad der blev af den??
Jeg ville nemlig gerne have haft den...

--
Med venlig hilsen/With regards

Frank Johansen

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 10:56

Fra : Frank

Dato : 21-12-00 10:56

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Den kommer aldrig!!!
>
> Ericsson havde ikke råd til at lave den færdig! Desværre!

Hvor ærgeligt!! Er den helt kasseret, eller kommer den måske på et senere
tidspunkt??

Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-12-00 01:20

On Thu, 21 Dec 2000 10:55:34 +0100, "Frank" <johansen@humanzoo.net>
wrote:

>"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvor ærgeligt!! Er den helt kasseret, eller kommer den måske på et senere
>tidspunkt??

T36 er HELT kasseret, men der god mulighed for en genlansering af
telefonen - blot med GPRS og lidt til - i samme chassis men med andet
navn - måske T38, T40, T50 eller T100 - men først efter lanceringen af
Ericsons super telefon R520 - dvs. regn med om ½ års tid.

Denne udtalelse står helt for egen regning, og er et rent gæt - men
alligevel lidt velkvalificeret - jeg har mine kilder hos Ericsson (og
jeg kan blot sige, at de overvejer stadig om de skal genlancere eller
helt droppe den)

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Frank

Dato : 22-12-00 13:21

"Dr. Ralph" <dr.ralph@remove.mail.com> skrev

> [...]
>
> Dr. Ralph
>
> Email: dr.ralph@remove.mail.com
> Please remove "remove." before mailing me.

Jeg har netop i dag hørt, fra kilder i Ericsson, at T36 _bestemt_ ikke er
droppet, og at udviklingen _bestemt_ heller ikke er droppet. Lanceringen er
blot udskudt. Dvs. de overvejer _ikke_ om de skal droppe den.... den bliver
lanceret. Juhuuu!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-12-00 18:00

Hej...

> [...]

>droppet, og at udviklingen _bestemt_ heller ikke er droppet. Lanceringen er

'Udskudt' - og måske i al evighed Bestyrelsen i L. M. Ericcson
koncernen har netop vedtaget at hvis ikke Ericsson Mobile divisionen
(som giver et gevaldigt underskud) inden for de næste 6 måneder giver
overskud så stopper Ericsson med at lave mobiltelefoner ! - Og
teleanalytikere mener at det nok vil være noget i retning af en
umulighed at at efterkomme - SÅ måske mærket helt forsvinder fra
markedet.
--
M.v.h. Ole

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-12-00 21:34

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> wrote in message

> [...]
> teleanalytikere mener at det nok vil være noget i retning af en
> umulighed at at efterkomme - SÅ måske mærket helt forsvinder fra

øhh kilde?

/F

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-12-00 23:41

Hej...

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote:

> - SÅ måske mærket helt forsvinder fra

>øhh kilde?

Stort set den samlede presse som beskæftiger sig med mobiltelefoni, har
skrevet om det i flere uger, blot et enkelt eksempel her:

Ericsson slopar mobiltelefoni?
Pressen på Ericsson är gigantisk. Om inte Ericssons mobiltelefoner
går med vinst om ett halvår kommer hela produktionen att läggas ned.
--> http://www.mobil.nu/news/news.asp?ID=2791

--
M.v.h. Ole

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-12-00 19:25

> [...]
> Pressen på Ericsson är gigantisk. Om inte Ericssons mobiltelefoner
> går med vinst om ett halvår kommer hela produktionen att läggas ned.

ja det link siger jo ikke meget, andet end at han måske osv osv tror at
det kan komme på tale, ikke helt det samme. Desuden ikke en topchef i
firmaet der udtaler sig...

Hygge

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-12-00 23:43

> [...]

> ja det link siger jo ikke meget, andet end at han måske osv osv tror at
>det kan komme på tale, ikke helt det samme. Desuden ikke en topchef i

Behøver det at komme fra en topchef ? - Nyheder/rygter kommer kun yderst
sjældent fra topchefer, disse udtaler sig typisk først når en beslutning
er endelig vedtaget, hvis man skal ha' forkant informationer er det
oftest fra alle mulige andre kilder - Men som jeg nævnte oprindeligt, så
har de jo et halvt år til at få overskud i kassen, og kan de klare det
ja så fortsætter de, hvis ikke kan en løsning jo være at de køber deres
telefoner hos en anden producent, og så blot klistrer deres eget navn
på...
--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 11:24

Fra : Frank

Dato : 27-12-00 11:24

> er
> bliver

> også her.. øhh kilde?
>
> /F

Det har jeg fra en autoriseret Ericsson-forhandler og værksted.
Er der nogen der ved noget fra nærmere hold?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-12-00 19:24

"Frank" <johansen@humanzoo.net> wrote in message
> [...]
Lanceringen

> Det har jeg fra en autoriseret Ericsson-forhandler og værksted.
> Er der nogen der ved noget fra nærmere hold?

Ja troede jeg at jeg gjorde, dvs et desværre stop men jeg håber stadig
personligt, men tror ikke at vi ser en T36 nok nærmere et andet produkt ala
det istedet.

Hygge