Åge Haldorsen
Fra : Mikster

Dato : 30-01-02 14:28

Hvor mange "Ihh, hvor er det der musik, jeg lige har set en reklame for i
fjernsynet, godt"-indlæg
skal der komme fra Åge Haldumsen?

--
Omar Marzouk om sine forældre (eller...):

"Mine forældre forstod ikke rigtigt hvad det er
jeg går og laver; så jeg prøvede at forklare dem
det: "Jeg går op på en scene... og så sviner jeg
fremmedarbejdere til!" Så kiggede min far lidt
mærkeligt på mig og sagde: "Hva faen søn, er
du blevet politiker?"

VH MIKKEL

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 30-01-02 15:15

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange "Ihh, hvor er det der musik, jeg lige har set en reklame for i
> fjernsynet, godt"-indlæg
> skal der komme fra Åge Haldumsen?

Nok til at denne NG der bærer navnet dk.kultur.musik får lidt brede, så der
debatteres musik over en bred kam og med en bred tolerance. .
Gruppen hedder jo trods alt.... endnu...... ikke
dk.kultur.musik.åndsfyrster

mvh/ Søren og Anette

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 30-01-02 17:52

Hvor forfriskende med et indlæg, der lyder som om det er skrevet af tænkende
mennesker.
Jeg var lige ved at tro at gruppen blev styret af en flok 14-årige..

Mads

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-02 20:13

Mads Rahbek Hougaard <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GzV58.3368$m6.307047@news000.worldonline.dk...

> Jeg var lige ved at tro at gruppen blev styret af en flok 14-årige..
>
> Mads
______________

Hej Mads.

Jamen gør den da ikke det ? ? ?

Fra : John K

Dato : 30-01-02 20:46

> Jamen gør den da ikke det ? ? ?

Ja det er utroligt så meget du har påvirket gruppen i de par måneder du har
været her :)

Fra : Mikster

Dato : 02-02-02 15:59

> Hej Mads.
>
> Jamen gør den da ikke det ? ? ?

Måske, jeg siger undskyld... (det kom bare ligepludselig over mig)

VH MIKKEL