Ghost Recon
Fra : Bent

Dato : 30-01-02 12:30

Har problemos i bane 11, hvor der skal befries nogle POW i en lejr. Kan ikke
komme til dem uden at alarmen lyder. Jeg har været rundt og skyde alle de
onde som jeg kunne finde og også undladt at skyde undtagen, hvor det har
været nødvendigt for at komme forbi.
Hvad skal jeg gøre for at komme ud med fangerne og den russiske fange på
hospitalet?

Hilsen

Bent

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 30-01-02 14:48

"Bent" <blts@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> været nødvendigt for at komme forbi.
> Hvad skal jeg gøre for at komme ud med fangerne og den russiske fange på

Du skal gå hen og puffe til dem, så følger de efter dig. Og så skal du
ellers bare lade dem følge dig hele vejen til din extration zone.

Joakim

Fra : Bent

Dato : 30-01-02 18:27

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Du skal gå hen og puffe til dem, så følger de efter dig. Og så skal du
> ellers bare lade dem følge dig hele vejen til din extration zone.

Ja det gør jeg også, men så lyder alarmen! Og det hjælper ikke med to teams
eller en enkelt mand. Alarmen lyder lige meget hvad! Har jeg overset en
eller anden vagt i et tårn? Jeg synes bare ikke man kan komme ind i andre
tårne end der hvor der står Entrance!

Hilsen

Bent

Fra : Gerner

Dato : 30-01-02 20:46

On Wed, 30 Jan 2002 18:27:06 +0100, "Bent" <blts@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>eller en enkelt mand. Alarmen lyder lige meget hvad! Har jeg overset en
>eller anden vagt i et tårn? Jeg synes bare ikke man kan komme ind i andre

Alarmen skal du blot ignorere. Der er ingen der kommer efter dig af
den grund. Alle bliver hvor de er.

Hvad mener du der sker når alamen lyder ? Den lyder iøvrigt kun en
kort tid hvis du flytter dig.

Fra : Bent

Dato : 30-01-02 21:45

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den grund. Alle bliver hvor de er.
>
> Hvad mener du der sker når alamen lyder ? Den lyder iøvrigt kun en
Jamen det vælter ud med vagter fra et af tårnene og de når at skyde en eller
begge fanger, hvoirefter der kommer en meddelelse; "Mission failed"
Men jeg tror jeg prøver at sætte et team til at pløkke de der vagter!
Hilsen

Bent

Fra : Gerner

Dato : 30-01-02 22:09

On Wed, 30 Jan 2002 21:45:00 +0100, "Bent" <blts@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>begge fanger, hvoirefter der kommer en meddelelse; "Mission failed"
>Men jeg tror jeg prøver at sætte et team til at pløkke de der vagter!

Ikke for noget men du har vel sikret en adgangsvej ? Jeg vælger altid
den nærmest hospitalet og har aldrig set nogle vagter komme farende
fordi alarmen lyder. Jeg bruger vejen om bag hospitalet og venter til
et team har sikret hospitalet og fangen der. Derefter går turen til
pow'erne hvor man ikke skal skyde blindt (natsyn on) ind i lejren.
Når pow'erne er sikrede skrider begge team ud samme vej de kom.
Husk iøvrigt kun at bruge SD våben. Og lad ikke vagterne du dræber
skyde først. Det er en stealth mission.
Så at få alarmen til at lyde er ikke en del af missionen, så undgå
søgelysene og anden belysning i og uden for lejren.

Fra : Bent

Dato : 31-01-02 15:40

> skyde først. Det er en stealth mission.
>men til at lyde er ikke en del af missionen, så undgå

Tak for hjælpen. Jeg ignorerede alarmen og skød først! Så nu mangler jeg kun
den sidste mssion!

Hilsen

Bent