Samme telefonnummer i nyt selskab
Fra : PHK

Dato : 20-12-00 08:56

Jeg har lige hørt at det er muligt at købe en Sonofon-telefon og betale Tele
Danmark 99 kr. - og så kan man beholde sit gamle nummer.

Er det tilsvarende - eller vil det blive - muligt at overtage f.eks. et
Sonofon Variant abo og at overføre det telefonnummer man har hertil?

Jeg ringer ikke ret meget og er træt af at betale 200 kr. om måneden for
ingenting i abo.

--
_
|_|

Fra : --= CeeCay =--

Dato : 21-12-00 13:25

> Jeg har lige hørt at det er muligt at købe en Sonofon-telefon og betale
Tele
> Danmark 99 kr. - og så kan man beholde sit gamle nummer.

Har ikke hørt om det...og tvivler lidt da TeleDK og Sonofon har fået fristen
til dette udsat til Juni/Juli 2001 grundet "tekniske vanskeligheder" (Skulle
have været muligt fra 1. Januar)
såeh...jeg er lidt skeptisk! =)

> Er det tilsvarende - eller vil det blive - muligt at overtage f.eks. et
> Sonofon Variant abo og at overføre det telefonnummer man har hertil?

Bliver det samme...når man kan den ene vej kan man vel også den anden...men
somsagt skal du ikke regne med det før i sommeren 2001(!)

> Jeg ringer ikke ret meget og er træt af at betale 200 kr. om måneden for
> ingenting i abo.

Kan jeg da godt forstå...men 200 i abonnement pr. MÅNED...du skal da vist
lige ha fat i TeleDK og have et mobil 15/45 abonnement...(Ellers har du bare
skrevet forkert...måned=kvartal...hehe)

--
Mvh.
Christian