gemme fuld sti
Fra : Assassin

Dato : 30-01-02 11:47

hvordan for man gemt den fulde sti til en side, så der istedet for f.eks:

www.side.dk/default.asp?side=1&navn=ost

bare står www.side.dk uanset hvor man er på siden.
Jeg mener at have hørt at løsningen ligger i noget med frames, men hvordan
helt konkret?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-02 12:21

Wed, 30 Jan 2002 11:47:10 +0100, skrev "Assassin"
<martin_dk97@hotmail.com>:

>Jeg mener at have hørt at løsningen ligger i noget med frames, men hvordan
>helt konkret?

Ja. du skal smide det ind i en skjult frame, laves som alle andre
frameset, blot sætter du størrelsen til nul.

Men, hvorfor dog?
Det er en irriterende ting og gør det sværrere, at finde en
bestemt side igen eller bog mærke den.
--
med venlig hilsen
Knud