Nokia audio manager og winxp
Fra : Amigo

Dato : 30-01-02 11:07

Jeg har en 5510, men jeg kan ikke få Nokia audio manager til at virke med
windows xp. Er der nogle der ved om der finde en fix, eller kender en metode
man kan få det til at virke på?

cs HEnrik Jørgensen

Fra : Nick Christensen

Dato : 30-01-02 12:09

> Jeg har en 5510, men jeg kan ikke få Nokia audio manager til at virke
> med windows xp. Er der nogle der ved om der finde en fix, eller kender

Man kan ikke få XP til at simulere at programmet bliver afviklet under
Windows 98? Det kunne være en mulighed.

Ellers er der måske noget på www.forum.nokia.com .

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Hans-Jacob

Dato : 30-01-02 14:17

> Jeg har en 5510, men jeg kan ikke få Nokia audio manager til at virke med
> windows xp. Er der nogle der ved om der finde en fix, eller kender en
metode
> man kan få det til at virke på?

Højreklik på linket til audiomanager og vælg (mit er engelsk så:) fanebladet
compatibility kryds derefter run this program in compatibility mode for: og
vælg eks. Windows 98 så brude det virke (efter hvad det plejer at gøre med
andre programmer?)

Mvh.
Hans-Jacob