Erfaringer med Ericsson R320s???
Fra : Stone

Dato : 19-12-00 21:28

Hej.

Er der nogen der har erfaringer med Ericsson R320s?
Specielt Kalender funktionen og IR sync med Outlook 2000.

Virker det bare, eller er der andre telefoner, der er bedre?

Stone

Fra : Stone

Dato : 19-12-00 21:33

> Er der nogen der har erfaringer med Ericsson R320s?
> Specielt Kalender funktionen og IR sync med Outlook 2000.

OK, var lige lidt hurtigt ude... da der var en enkelt erfaring for et par
dage siden... Men flere er da velkommen.

Stone

Fra : LPC

Dato : 20-12-00 11:24

Hej Stone!
Jeg havde en post vedr. R320s d.17.12.00. Jeg fik et par mails vedr.
telefonen, alle var positivt stemt overfor produktet. Har nu selv købt en
R320s. Den er bare for cool. Super display, smart og let anvendelig
diktafon, kalenderen er klart den mest anvendelige jeg har set til dato.
Mht. Outlook, så har jeg ikke fået afprøvet IR sync endnu, idet jeg ikke
anvender outlook p.t. Dog bør det nævnes telefonen IKKE har T9 ordbog (smart
sms). Lidt surt, vil mange sikkert mene. Men det er muligt at købe et chat
board for 299,- hvis man ikke vil skrive sms'er på gammeldaws vis! Til
gengæld er R320s udstyret med nogle rigtig gode taster, hvilket efter min
overbevisning kompenserer lidt for dette minus!
Endvidere har telefonen understøttelse af bærbar håndfri med FM radio, mp3
afspiller samt en del andre faciliteter!
Go for it!
Mvh.
Lars