Router...
Fra : guess@ofir.dk

Dato : 30-01-02 10:55

Hej!
Jeg har en Pro@ccess ADSL fra TDC med SpeedStream router. Efter flere
samtaler med TDC er det endnu ikke lykkedes dem at overbevise mig om at
routeren er fuldstændig åben som jeg har betalt for. Derfor overvejer jeg at
låne en TRENDnet TW100-S4W1CA ADSL Internet Station, og sætte op for at
teste nogle ting. Kan denne router bruges og er det besværligt at
konfigurere sin egen router til at virke med Pro@ccess? Er routeren i øvrigt
noget værd eller er der en anden der er at anbefale (i nogenlunde samme
prisleje)...

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-01-02 11:20

<guess@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er routeren i øvrigt
> noget værd eller er der en anden der er at anbefale (i nogenlunde samme
> prisleje)...

Jeg får snart (forhåbentlig!!!!) Pro@ ADSL, og jeg har luret på denne
router:
http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-r/netreth/netngrp114.html

Kunne være skægt om der var en her der benyttede ovennævnte router til Pro@
og som gad at skrive om det spiller

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-01-02 12:01

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> wrote in message
> <guess@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg får snart (forhåbentlig!!!!) Pro@ ADSL, og jeg har luret på denne
> router:
> http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-r/netreth/netngrp114.html

Hvis det er en P.A der er instaleret for nyligt er den termineret i
ethernet, så du kan i realiteten bruge en hvilken som helst
Ethernet/Ethernet router.

/Dennis

Fra : guess@ofir.dk

Dato : 30-01-02 15:04

> Hvis det er en P.A der er instaleret for nyligt er den termineret i
> ethernet, så du kan i realiteten bruge en hvilken som helst
> Ethernet/Ethernet router.

.... også en W2K server?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-01-02 15:13

<guess@ofir.dk> wrote in message

> ... også en W2K server?

Sagtens
Hvis du skal have flere maskiner på skal denne Win2k server være udstyret
med 2netkort og noget software der kan lave NAT

/Dennis

Fra : guess@ofir.dk

Dato : 30-01-02 15:23

> Hvis du skal have flere maskiner på skal denne Win2k server være udstyret
> med 2netkort og noget software der kan lave NAT

NAT kan W2K serveren jo selv klare! Det må jeg jo hjem at prøve