NEEEEEJJJ!!!!!
Fra : Jesper Winding

Dato : 30-01-02 09:44

Så skal vi fand'me vente helt til november

-Except from The Digital Bits-

On to some new DVD news. First up is word on Lord of the Rings: Fellowship
of the Ring on DVD. Peter Jackson has revealed, in an interview with New
Zealand's The Evening Post, that there will be 2 versions of the DVD - the
"theatrical" version in August (on VHS and DVD), and a special edition DVD
in November, which will include about 30 minutes of additional footage. "I
don't really want to call it the director's cut," said Jackson in the
interview. The special edition DVD is also expected to feature the first
part of a documentary by filmmaker Costa Botes on the making of the trilogy,
among other extras.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Bo Kristensen

Dato : 30-01-02 18:17

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> [...]
> interview. The special edition DVD is also expected to feature the first
> part of a documentary by filmmaker Costa Botes on the making of the

Hmmm.... Peter Jackson = George Lucas? Altså - først udgive filmen én gang,
for derefter at udgive den én gang til i en Special Editon..... Nu er vi jo
nød til at købe den to gange, ligesom SW1

Bo Kristensen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 30-01-02 23:06

"Bo Kristensen" <gobo@NOSPAMit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jo
> nød til at købe den to gange, ligesom SW1

Der er en forskel. Lucas fortæller ikke at der kommer en bedre version
(ihvertfald ikke hvornår den kommer),
hvorimod Jackson allerede nu fortæller at der kommer to udgaver, endda med
en "cirka" udgivelsesdato.
Så kan forbrugerne selv vælge. Det er da smart! Det er nu kun samlere som
behøver at købe begge versioner, eller alle tre, for det
er vel oplagt at der kommer en samlet udgivelse et års tid efter at alle tre
film er udgivet. Hmmm, så går der da vist alligevel lidt Lucas i det...

/Brian

Fra : Per Kristensen

Dato : 31-01-02 08:36

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> Så skal vi fand'me vente helt til november

Det kan jo også skyldes, at Jackson ikke har tid til at arbejde på DVD'en
før senere i år. Men jeg kan heldigvis sagtens vente :)

Fra : NN

Dato : 01-02-02 18:23

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal vi fand'me vente helt til november

Nej så skal vi bare ud og købe i BÅDE august og november

Mvh Martin Sjøstrand