Celleinfo
Fra : Allan Hansen

Dato : 18-12-00 22:43

Nogle der ved hvilke kanal henholdvis Sonofon, Telia og mobilix bruger til
celleinfo?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Allan Hansen

Fra : Fischer

Dato : 19-12-00 08:27

> Nogle der ved hvilke kanal henholdvis Sonofon, Telia og mobilix bruger til
> celleinfo?

Kanal 50 = navnet på cellen (hvilket vist er det eneste der sendes pt.).
Sonofon udsender ikke celleinfo.

(F)

Fra : Frank

Dato : 19-12-00 10:19

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kanal 50 = navnet på cellen (hvilket vist er det eneste der sendes pt.).
> Sonofon udsender ikke celleinfo.

Det gør Telia heller ikke.
--
Med venlig hilsen/With regards

Frank Johansen

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 15:32

Fra : Frank

Dato : 20-12-00 15:32

"Hans Jørgensen" <borisj@boxen.bamsenet> skrev i en meddelelse

> Det gør de da på min telefon...
> (Telia altså)

Hmm... meget mærkeligt? Måske er det fordi jeg har et erhvervsabonnement
(centrexplus)??

Fra : Fischer

Dato : 20-12-00 15:47

> Hmm... meget mærkeligt? Måske er det fordi jeg har et erhvervsabonnement
> (centrexplus)??

Eller også er du i den forkerte ende af landet?
Det er mit indtryk at selskaberne starter med at vise celleinfo østpå og kun
langsomt bevæger sig vestøver (som vi siger herovre .

(F)

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 18:09

Fra : Anders Grauballe

Dato : 20-12-00 18:09

"Frank" <johansen@humanzoo.net> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg kunne ellers se celleinfo på min fon indtil for et par uger siden.
Pludseligt forsvandt det!
Det er med telia i Silkeborg.

Anders Grauballe