opgradering til MSIE 6.0 mislykkes
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 30-01-02 00:20

Jeg har IE 5.5 SP2 (DK - 5.50.4807.2300) og har gentagne gange
forgæves forsøgt opgradering til IE 6.0 via MS update.
Selve download af filerne, heriblandt ie6setup.exe, går tilsyneladende
fint og installation påbegyndes - den slutter temmelig brat efter ca
92-93% med meddelelse om at den ikke kan installere del af opgaven.
AntiVirus + andre programmer er disabled inden start,- den sidste
meddelelse siger at jeg tilsyneladende har de korrekte
installationsfiler og at jeg skal slukke og prøve igen - det har jeg
gjort uden success - også start totalt fra begyndelse.
Styresystem er WindowsME - mailprogram er OE6.0.
kan nogen hjælpe ? MS supporten sagde i anden forbindelse at man
egentlig ikke havde support på IE, man gav dog en link, men den
henviste til et model (IE6AK.EXE), som dels ikke kan bruges til mit
formål og dels kræver en 'developer-licens', som jeg hverken har eller
ønsker at anskaffe.
hilsen,
Vagn