Vedr. Telmore ??? (Er det ok - eller er de~
Fra : +* Trinity *+

Dato : 18-12-00 15:51

Er der nogen der kan anbefale dette firma....er det så billigt, som det
umiddelbart ser ud??
Jeg overvejer at skifte, men jeg ville lige høre jer først
Jeg håber i gider at svare
tjek evt. www.telmore.dk

Dj Koch / Trinity
ICQ: 210224743
koch@hansen.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-12-00 15:48

Jeg har nu haft Telmore i 2 mdr. og det har fungeret upåklageligt.

Kan varmt anbefales!

\Mandal

Fra : Jonas Christensen

Dato : 18-12-00 17:41

>Jeg har nu haft Telmore i 2 mdr. og det har fungeret upåklageligt.
>
>Kan varmt anbefales!

Samme her!

Jeg er især vild med deres online-liste over opkald.

- Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-00 18:39

Brian Fisker skrev:

>Jeg har nu haft Telmore i 2 mdr. og det har fungeret upåklageligt.
>
>Kan varmt anbefales!

Også her! Fin dækning, fin service og priser der er til at overkomme.
--
venligst,
Lasse

Gratis Julebryg - nu med sne på *<
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-12-00 18:43

Kan lige nævne, at den ene gang, jeg har haft brug for kundeservice, kom jeg
igennem på under ét minut. Og pga besværet fik jeg indsat 25 krs taletid på
min konto:) - Problemet var et defekt sim-kort som selvfølgelig blev byttet
uden beregning.

\Mandal

Fra : PiratDK

Dato : 19-12-00 02:46

"+* Trinity *+" <XXXkoch@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> umiddelbart ser ud??
> Jeg overvejer at skifte, men jeg ville lige høre jer først

Hej....

Jeg har nu kørt med Telmore i 1½ måned, og er meget tilfreds.
Har haft behov for at lade et andet købt kort ligge stille i de 1½ måned, da
Mobilix ikke ville aflevere en kode til at låse en telefon op med ( f*ck
Mobilix ), og da jeg forklarede Telmore problemet, var de usandsynligt
flinke og sagde at jeg bare skulle starte kortet op når koden kom.
Det kalder jeg flot service, da Telmore jo ikke kan gøre for at Mobilix er
1½ måned om at sende en kode til en 1 år gammel telefon !!!!!
Det skal også lige med, at svartiden på Telmore's hotline var under ½ minut,
og det ser vi jo ikke hos ret mange mobiltelefon selskaber.
Kun roser herfra til Telmore
--
PiratDK
The guy who isen't allowed to speak freely.

Fra : .::. Gulvbolden .::.

Dato : 18-12-00 21:36

> [...]
> umiddelbart ser ud??
> Jeg overvejer at skifte, men jeg ville lige høre jer først

Ser godt ud!

Kan man ikke købe telefoner med telmore abonnement??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-00 11:36

..::. Gulvbolden .::. skrev:

>Kan man ikke købe telefoner med telmore abonnement??

Nix;
http://telmore.dk/html/niv0-2-1.html

Jeg vil tro, at en af grundende til de kan gøre det så billigt er, at
de netop ikke laver sådan nogle aftaler, og jeg har endnu heller ikke
set reklame for dem et eneste sted. Reklamer koster penge - MANGE
penge. Jeg vil hellere have et ordentligt, billigt teleselskab :)

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 20:49

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-00 20:49

Nakel Andersen skrev:

>Det virker absolut perfekt og priserne skulle blive billigere i 2001!

Har du en kilde? Det lyder da dejligt, men hvor har du det fra?

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 12:11

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 12:11

Fra : Stig Thomsen

Dato : 27-12-00 12:11

Hej Andreas Hinz .

Kunne du hjælpe mig med oplysninger om udgiveren af omtalte blad ?

M.v.h.

Stig Thomsen - TELMORE A/S

Høje Tåstrup Boulevard 39

2630 Tåstrup

www.telmore.dk - support@telmore.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-12-00 12:24

Stig Thomsen skrev [fra Telmore]:

>Kunne du hjælpe mig med oplysninger om udgiveren af omtalte blad ?

Hey - Telmore læser med...

Men øhh, det vil sige der ikke er planer om at nedsætte priserne?
Øvbøv...
--
God jul!
/Lasse

Min julegave - fra mig til dig.
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-12-00 14:40

"Stig Thomsen" <st@telmore.dk> wrote:

>Hej Andreas Hinz .
>
>Kunne du hjælpe mig med oplysninger om udgiveren af omtalte blad ?

Det er et svensk forlag hvor Bonnier ejer majoriteten. De har en web-side på
www.mobil.nu.

Peter

Fra : Stig Thomsen

Dato : 27-12-00 15:25

Har lige været nede i den lokale for købe bladet .

Tak for hjælpen