Spørgsmål vedrørende Batterier
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-12-00 11:54

Er der nogen der ved hvor henne man kan købe et nyt batteri til en Bosch 509
mobiltelefon.
Det er vist et produkt som Mobilix har forhandlet men jeg synes de er en
smule dyre med deres batterier.
Så mit spørgsmål er altså om der findes nogen steder hvor de ikke er så dyre
med deres batteripriser.

I håbet om lidt hjælp - på forhånd tak,
Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Bo Larsen

Dato : 18-12-00 12:21

Kim Larsen skriver:

[noget om batterie og Bosch 509]

Kig hos www.thansen.dk.
Dér har de 600 mAh slimline batteri til din telefon. Pris: kr. 198,-

--
Med Venlig Hilsen.........Og alt det dér

Bo Larsen

P.S. Holdninger og meninger i dette dokument er helt mine egne,
og har intet som helst med min arbejdsplads at gøre.

P.P.S. Ved svar fjern venligst *** fra min E-mail adresse.