Lige en lille ting til.....
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-01-02 23:07

Hej igen....

Er der nogen der ved om man kan få php til at lave f.eks. et echo på hvornår
en fil sidst er opdateret. F.eks. har jeg et link til en log-fil - under
dette link fortælles det hvornår filen sidst er opdateret. Det sidder jeg
p.t. selv at rettet (til tider flere gange om dagen) - derfor tænkte jeg om
det var muligt, at på php til at "læse" filens tid og dato.

Håber I forstår - og håber lige så meget på hjælp. Thx........

--

-------------------m-Õ--Õ-m------------------
Med venlig hilsen / Best regards

Henrik Pedersen - BeOne.dk
Email: hp@beone.dk
Site: www.beone.dk

May U Live 2 See The Dawn

Fra : Svenne Krap

Dato : 29-01-02 23:44

http://www.dk.php.net/manual/en/function.filemtime.php
--
Job-offerings with more than a googolplex* USD a year are instantly accepted.
* = http://www.fpx.de/fp/Fun/Googolplex/