Telmore .... duer ikke
Fra : Birgit

Dato : 29-01-02 21:20

Hej Gruppe

Jeg synes Telmore er blevet lige så sløve som de andre til at besvare
telefoner...

I dag kan man ikke komme ind og betale mere taletid. Har forsøgt at få
telefonisk forbindelse med Telmore, men det er helt umuligt.

Er der nogen af jer andre Telmorekunder der kan komme ind på jeres egen
personlige hjemmeside, eller er det bare mig...

Birgit

Fra : Heidi

Dato : 29-01-02 21:43

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c5703f8$0$231$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
>
> Er der nogen af jer andre Telmorekunder der kan komme ind på jeres egen
> personlige hjemmeside, eller er det bare mig...

Jeg har ingen problemer med at logge ind på siden og kigge på
mit forbrug osv., men jeg ved ikke om der er problemer med at
indbetale, da jeg ikke har behov for det i øjeblikket.

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Steffen Larsen

Dato : 29-01-02 22:54

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 30-01-02 06:18

On Tue, 29 Jan 2002 21:20:29 +0100, "Birgit" <mortil3@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen af jer andre Telmorekunder der kan komme ind på jeres egen
>personlige hjemmeside, eller er det bare mig...

Jeg må desværre give dig ret i at telefon servicen , grundet fortsat
pres på forespørgelser omkring nummerflytning, er under stærkt pres.
Bunkerne af kunder der venter er dog under afvikling hos TDC, det går
faktisk rigtigt godt med at få bragt ventetiderne ned, men de er ikke
helt nede endnu. Jeg vil en anden gang anbefale at sende en email,
disse priorteres i forhold til opkald.

Med hensyn til dit problem, har jeg ikke hørt vi skulle have nogle
problemer, men jeg undersøger sagen.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Birgit

Dato : 30-01-02 20:29

Højst mærkværdigt.

jeg kan stadig ikke komme ind på min personlige hjemmeside.

Det lille felt med tlf nummer og kode er der ikke....

Hmmm

Hilsen Birgit

Fra : Heidi

Dato : 30-01-02 20:38

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c58494b$0$258$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Højst mærkværdigt.
>
> jeg kan stadig ikke komme ind på min personlige hjemmeside.
>
> Det lille felt med tlf nummer og kode er der ikke....

Det er vel ikke fordi du kører med så lav en opløsning, at du ikke
kan se hele skærmbilledet?? Bare en tanke...

Fra : Fischer

Dato : 30-01-02 20:39

> Højst mærkværdigt.
> jeg kan stadig ikke komme ind på min personlige hjemmeside.
> Det lille felt med tlf nummer og kode er der ikke....

Det har jeg også prøvet engang. Det endte vist med at jeg genistallerede min
PC (hvilket jeg alligevel gør jævnligt).

Prøv at tømme din cache:
Gå ind i 'Start' -> 'Indstillinger' -> 'Kontrolpanel' ->
'Internetindstillinger'.
Tryk på knappen 'Slet filer' og tryk 'OK'.

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-02-02 00:25

Hej

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> wrote:

>jeg kan stadig ikke komme ind på min personlige hjemmeside.

>Det lille felt med tlf nummer og kode er der ikke....

Det hjælper af og til at reloade siden, så kommer det med.

Uden at vide det, så har jeg en fornemmelse af et den øverste del af
siden, indeholdende de 2 felter til indtastning af nummer og password,
hentes på en anden server end resten af siden, og det kan fra tid til
anden gi' det nævnte problem. Har af og til set teksten: "siden kan
ikke vises" blot i den lille bid foroven.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 31-01-02 09:21

Fra : Rander

Dato : 31-01-02 16:01

Thu, 31 Jan 2002 09:21:11 +0100 brugte Finn Hybjerg Hansen 31 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Tror derfor at det er cache problem, ved dog ikke hvodden man nulstiller
>denne i MSIE, i netscape er den nemt nok.

Prøv med CTRL-F5 - den får IE til at bede om siden igen istedet for at
kigge i sin cache efter den. Efter sigende skulle den også tvinge evt.
proxyer på vejen til at gøre det samme...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Efter modtagelsen af Deres ærede brev vedr. I.M. Sørensen,
hvis indhold vi har bemærket. (Skadesanmeldelse)

Fra : Birgit

Dato : 31-01-02 21:33

> Prøv med CTRL-F5 - den får IE til at bede om siden igen istedet for at
> kigge i sin cache efter den. Efter sigende skulle den også tvinge evt.
> proxyer på vejen til at gøre det samme...

Tak for det gode råd, CTRL F5 hjalp....
Hilsen Birgit

Fra : Steffen Larsen

Dato : 31-01-02 10:38

Fra : Steffen Larsen

Dato : 01-02-02 14:19

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-02-02 23:34

Hej

Steffen Larsen <zool@diku.dk> wrote:

>Nope! Den hentes fra samme server. Før i tiden hentede de det fra to
>forskellige.

Ok, så har det været 'før i tiden' jeg har set det Jeg har dog
heller ikke set problemet meget længe.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Steffen Larsen