Ericsson r320s ?
Fra : LPC

Dato : 17-12-00 13:49

Jeg overvejer at købe en Ericsson R320s - er der nogen som har erfaringer
med denne model? Skriv gerne lidt om fordele og evt. ulemper!
på forhånd tak
Lars

Fra : Martin Eklund Jensen

Dato : 17-12-00 23:03

Hejsa!

Jeg har en...
Hvis du har brug for den infrarøde port, wap og kalenderen er den guld
værd..
Man kan opdatere kalenderen med Outlook hvilket er genialt...
Men hvis man kan klare sig uden, så vil jeg vælge en T28s (hvilke jeg også
har) som er
anseligt mindre og kan næsten det samme... Mangler overstående...

Jeg har haft nogle problemer med min 320s, den låser engang imellem (det har
t28'eren aldrig gjort).
Og jeg har endag fået den byttet: da jeg en dag brugte wap, gik den og jeg
pillede batteriet af som jeg
plejer, kunne den ikke tænde igen... Men den nye virker fint...

Begge telefoner virker perfekt med både Chatboard og MP3-Playeren...

Mvh.
Martin

Fra : Jesper Sperling

Dato : 21-12-00 16:08

Hvis du kan leve med størrelsen er det en vældig fin telefon med mange gode
features og ikke mindst stilfuldt design.

mvh

Jesper Sperling