Skærme
Fijala 3554
VGA kabel, længde
Fra : Michael

Dato : 29-01-02 21:11

Kan det virkelig passe at man ikke kan få et VGA kabel på mere end 2 m. De
steder jeg har spurgt havde de kun et på 2 meter. Man kan selvfølgelig
forlænge det, men det har min bror gjort og jeg synes det foringer
billedkvaliteten (smule slør)

//Michael

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 30-01-02 10:57

Michael wrote:

> [...]
> steder jeg har spurgt havde de kun et på 2 meter. Man kan selvfølgelig
> forlænge det, men det har min bror gjort og jeg synes det foringer

Mange kabler i handelen på 2m er ganske enkelt elendige og burde aldrig
være solgt (måske kun lige til gammeldaws VGA opløsning), men der findes
forlængerkabler af ganske god kvalitet.

Zitech har forlængerkabler på op til 15m - har selv et på 7m til en
projektor (virker ganske udemærket til denne - har ikke prøvet på
almindelig skærm).

/klaus

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 30-01-02 13:03

De kan fås i velassortede computer eller elektronikbutikker (dvs ikke
Fona) eller her:
http://www.danbit.dk/kat2002/3015.phtml

Fra : Morten HB

Dato : 03-02-02 19:40

"Michael" <micras19@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> steder jeg har spurgt havde de kun et på 2 meter. Man kan selvfølgelig
> forlænge det, men det har min bror gjort og jeg synes det foringer

Jeg købte et kable på 10m i Computercity til 200-300kr. Virker helt fint!

/Morten