Store Dildoer!!!
Fra : NQueen

Dato : 29-01-02 21:04

Godaften

Vi er et par som godt kan lide at lege med legetøj i sengen. Legetøjet
bestiller vi primært på nettet i div. shops, men der har vi lidt problemer
med at finde dildoer og massageapperater der er i den lidt større
klasse(Altså større end de normale 4-5 cm i diameter).
Er der nogle her der kender et link til en butik på nettet hvor man kan købe
noget ordentligt isenkram??

Venlig Hilsen

Fra : Ben Dover

Dato : 29-01-02 22:03

"NQueen" <SMargie@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klasse(Altså større end de normale 4-5 cm i diameter).
> Er der nogle her der kender et link til en butik på nettet hvor man kan

ka' et la være, men byggemarkeder har noget
der hedder drænrør:))

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 30-01-02 04:56

On Tue, 29 Jan 2002 21:04:10 +0100, "NQueen" <SMargie@ofir.dk> wrote:

> [...]
>med at finde dildoer og massageapperater der er i den lidt større
>klasse(Altså større end de normale 4-5 cm i diameter).

Tjaaa prøv :http://www.smshop.dk/index2.html
de har det meste og hvad de ikke har formoder jeg kan skaffes
Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Anita

Dato : 30-01-02 14:09

"NQueen" wrote:
> [...]

Jeg kom til at tænke på, at man måske kunne lege lidt med stearinlys i
forskellige tykkelser, men de er selvf. ikke så bløde som en dildo. Eller
hvad med 2 mindre dildoer på én gang?

Her er hvad jeg fandt ved at søge på google.com (søgte på stor+dildo)

http://www.4ushop.subnet.dk/dildo.html (Her er en med 6 cm i diameter)
http://www.amandas-sexshop.dk/dildo.htm (Her er også nogle der ser tykke ud,
men de skriver ikke hvor tykke)
http://www.annastacia.dk/page17.htm (6,5 cm)

I kan jo selv prøve at søge videre. Held og lykke.

"Chokmah Dog Fever" skrev

> Tjaaa prøv :http://www.smshop.dk/index2.html
> de har det meste og hvad de ikke har formoder jeg kan skaffes

Tja, men det parret bad om, havde de vist ikke lige. Det var måske en ide at
undersøge inden man giver linket videre?

Venlig hilsen Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-01-02 14:03

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:3c57ee9a> "NQueen"
wrote:

> Jeg kom til at tænke på, at man måske kunne lege lidt med stearinlys i
> forskellige tykkelser, men de er selvf. ikke så bløde som en dildo. Eller
> hvad med 2 mindre dildoer på én gang?

ellers kan man også få de jellydildoer der har "to på en"( med et hovede i
begge ender).... de er fleksible nok til at blive lagt doppelt
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 30-01-02 21:10

Hejsa,

> Er der nogle her der kender et link til en butik på nettet hvor man kan
købe
> noget ordentligt isenkram??

http://www.1-class-sexshop.dk/product.asp?product=65 - Tro mig, Den er stor,
og tung !!!

Mvh

Dan Andersen, hvis kæreste er ejer af en "Super Duper Dong"

Fra : bannister

Dato : 03-02-02 17:50

Tak ska' du eddermame ha'...
hvilken "bammerdreng", din kæreste
der får banket op...
bare et spørgsmål: Er der ekko i stuen når hun spreder benene ??
mvh. bannister

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-02-02 10:12

> Tak ska' du eddermame ha'...
> hvilken "bammerdreng", din kæreste
> der får banket op...
> bare et spørgsmål: Er der ekko i stuen når hun spreder benene ??

Hehe, det kunne man godt tro, men vi har endnu ikke fået den hverken op, ind
eller bare det der ligner, den er nemlig _stor_

Mvh

Dan Andersen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-02-02 00:13

> Hehe, det kunne man godt tro, men vi har endnu ikke fået den hverken op,
ind
> eller bare det der ligner, den er nemlig _stor_

Så kan du vist lige så godt gå ud og vaske dine hænder, rense dine negle,
finde glidecremen frem og forberede dig på "nævekamp"....

Eller finde en agurk i køleskabet og skylle dèn...

Jeg ville nu nok føle mig lidt utilstrækkelig i den situation at min
ikke-eksisterende kæreste skulle have brug for sådan en karl...

Anders Peter Johnsen

Fra : Henning

Dato : 04-02-02 10:38

"bannister" <bannister@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tak ska' du eddermame ha'...
> hvilken "bammerdreng", din kæreste
> der får banket op...
> bare et spørgsmål: Er der ekko i stuen når hun spreder benene ??
> mvh. bannister

Hej bannister!

Du er ved at gøre dig lidt uheldig bemærket
her i gruppen, kunne du ikke lige prøve at
fornemme tonen blandt skribenterne, så du
ikke risikere at blive betragtet som en troll.

Og brug den samme klippe og citat teknik
som de fleste på usenettet finder bedst
egnet i debat grupper.

Klip det fra du ikke svarer direkte på og svar
under det du citerer. Tak.

MVH
Henning
fut: News:dk.admin.netikette